Ga naar inhoud
  • 0

Opgelost! 3C Bluetooth module Iphone 6


Bezoeker123

Vraag

Guys, Ik heb al een beetje zitten zoeken maar kom er niet echt uit; wie kan me definitief de goede module nr. geven.

 

Passat 2008/2009 RNS 510 Premium telefoonmodule (dashboard keypad - geen touchadapter) - witte tellerunit

 

Met de huidige module (nummer 5N0 035730 D - deze had ik al eens vervangen...) kon ik nog wel een Iphone 4 koppelen. Met de Iphone 6 krijg ik geen verbinding. 

 

Is dit dan de goede: 3C8-035-730-E  (of zijn een D, C of B ook al voldoende) ?

 

Of is er iets anders wat niet goed zit?

 

Bedankt voor de reactie!

aangepast door Bezoeker123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ah ja, dat sms gedoe is ook maar iets van "gewoon omdat het kan" maar eigenlijk is het zo makkelijk niet. Sms die je stuurt of krijgt terwijl je in RSAP modus zit in de auto die blijven in de BT module zitten. Dus als je een sms ontvangt dan krijg je deze eigenlijk niet op de gsm en vind je deze dan ook daar niet terug. Best lastig als je erna wil antwoorden tetwijl je niet meer in de auto zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oordeel zelf:

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/bluetooth-controlers-6/oem-3c8035730e-wi-fi-bluetooth-controler/

 

+ E10 verzendkosten en E 4,40 credit card kosten = E234,40

 

En het werkt! In drie-vier dagen in huis.

 

SMS functie lijkt helemaal weg te zijn (ook het voorlezen) - voorheen was dit een knop op het RNS scherm, maar zal morgen nog eens kijken voor de zekerheid. 

groet

Steven

wow best een aardig bedrag , heb zelf voor de mijne 85 euro betaalt en 10 euro verzendkosten van Engeland naar hier.

 

Maar toch je hebt het binnen en dat is belangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Paarse fakra aansluiting is van de externe gsm antennen voor als je in RSAP modus werkt. Dan fungeert de module als gsm en heeft deze een antenne nodig om de gsm signalen op te vangen.

 

Echter uit de topic titel maak ik op dat u met een I phone aan de slag gaat en hierbij is werken over RSAP modus niet aan de orde aangezien deze toestellen de RSAP modus niet ondersteunen

U kan hierbij via vcds de antenne bewaking deactiveren zodat de tel module geen foutmelding geeft als er geen externe antenne is aangesloten.

 

Welk type teller heeft u erin ?

Rood/blauw of een witte/kleur

kan iemand mij vertellen hoe ik de gsm antenne moet deactiveren zodat mijn foutmelding weg is vast bedankt gr rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden