Ga naar inhoud
  • 0

Waarom kan je de cruise control uitzetten met de hendel


Tarabass

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ivm storing ???

 

ik heb werkelijk geen idee verder, maar heb een keer een kapotte rem sensor gehad en dit speelt direct op je cc, die af en toe inschakelde zonder dat ik dat wou, vond het toen ideaal dat het definitief uit gezet kon worden.

aangepast door Ramses II
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt ook een keer klikken met de hendel (zonder hem door te drukken en hem definitief uit te zetten) waardoor de cruise control op standby gaat en je snelheid onthoudt. Zo gebruik ik hem tenminste. Op de snelweg zet ik de snelheid iets lager om m'n snelheid aan te passen en te wachten tot ik in kan halen. Ik gebruik nooit de rem om de cruise control uit te zetten eigenlijk.

 

Maar hoe je hem ook gebruikt, ik heb echt nooit de cruise control echt helemaal uitstaan. Dus hendel helemaal naar achteren. Het lampje op je dashboard gaat dan ook uit. En snap ook niet echt waarom je dat zou doen. Misschien inderdaad bij storing? Andere redenen kan ik echt niet bedenken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je zoals ik geen ACC hebt kan je indien te tussenafstand tot je voorligger te klein wordt en niet naar links kunt om in te halen even met de hendel uitzetten om even later terug op te zetten. Je kunt natuurlijk ook de snelheid verlagen of een keer op de rem duwen en terug met de voet op de pedaal.

Dat remmen om de CC uit te zette vindt ik super irritant voor mensen die er achter zitten, denk je meteen weer zo een pedaal ridder, remmen om niks. :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En dat is dan ook meteen je maximale snelheid van de dag, of niet Kristof?

nee hoor haha, ik heb dat 'ns 'n paar honderd meter gedaan aan die snelheid. Gewoon voor de lol. Ik verzeker je, dat gaat snel vervelen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden