Ga naar inhoud

Navilock onzin of zinvol Wat is uw ervaring en stelling


subdin

Aanbevolen berichten

Als men met Navilock probeert de RNS te stelen zal de schade aan de auto weliswaar groter zijn, maar ik denk dat de kans dat men het probeert enorm veel kleiner is. Per saldo schat ik in dat het plaatsen en gebruiken van een Navilock daarom uiterst zinvol is. Alles kan kapot, maar voor iemand aan een auto met interieuralarm en Navilock begint kijkt 'ie hopelijk even verder naar een makkelijker prooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de navilock ook laten en er gewoon zelf de RNS elke keer uit halen. Dan kijken ze tegen een leeg gat in je dashboard en zullen ze verder gaan naar een andere auto.

 

Ik koop liever geen gestolen RNS, is er een manier om dit te checken @?

Helaas is het niet te checken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet mijn auto met navilock met liefde naast een auto zonder navilock...

Des te beter dat er mensen zijn die het onzin vinden, minder kans op diefstal  van mijn radio aangezien de dief wel weet welke hij dan moet kiezen ^_^.

 

En die vier puntjes? Geen centje last van. Korte ritten haal ik het niet eens er af, kan alles bedienen via de mooie knopjes op mijn stuur :).

 

Maar toegegeven; als men het wilt lukt het toch wel echter moet ik nog zien waar bij een dief een RNS zonder schade eruit heeft gehaald waar navilock op zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor niemand hier meer een vraag, ja dan was hij gestolen. En drie weken later weer, en twee maanden later weer.

 

Ik wens je succes met je 'schone inbraak' waarbij je maar moet afwachten of bijv ook de glasschade aan eventuele lederen bekleding of aan je dashboard wel allemaal zo netjes gerepareerd wordt.

Mijn navi's zijn nooit gestolen en stonden altijd voor de deur en op parkeerterreinen van hotels, nooit een navi lock oid gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel makkelijk 4 torx schroeven eruit en dan een passende keuze maken ik heb 1 torx met zo.n puntje er in die allee met holle torx eruit kan 1schroef voor dopje 10 en 1 voor dopje 7 en een platkop schroefje. Bij mij hebben ze dus een hoop gereedschap nodig ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vervolgens komt het meest hypocriete; "wij" zijn te knieperig om een originele 510 te halen voor slechts €2800,- en denken een eerlijke "nieuwe" te kopen voor €500,-.

"Wij" houden zelf, samen met VW, de diefstal hierdoor in stand. En idd, sommigen maakt het niets uit dat iets gestolen is, als het maar goedkoop is en er maar niet teveel voor hoeft worden te betaalt.

Precies mijn gedachte! Wel voor een dubbeltje op de eerste rang maar janken naderhand als hij weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies mijn gedachte! Wel voor een dubbeltje op de eerste rang maar janken naderhand als hij weg is.

Zeker waar. Maar uiteindelijk wil iedereen, hoe dan okk, zo goedkoop mogelijk uit zijn. Kan me niet voorstellen dat het nergens in NL zo is, of je moet zwemmen in het geld.

Maar idd, mocht het misgaan, niet janken :D

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker waar. Maar uiteindelijk wil iedereen, hoe dan okk, zo goedkoop mogelijk uit zijn. Kan me niet voorstellen dat het nergens in NL zo is, of je moet zwemmen in het geld.

Maar idd, mocht het misgaan, niet janken :D

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met

Tapatalk

Bijzondere uitspraak.. Alsof elke gebruikte navigatiesysteem voor een redelijke prijs van diefstal afkomstig is.

 

 

Er staat er nu eentje te koop op het forum van welke uit een voertuig van een mede forumlid geweest is. Als het te verklaren is dan is het mogelijk toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bijna 4 jaar RNS510 met Navilock gehad, zonder diefstal. Bij mij in de wijk zijn wel RNS510's uit auto's gejat. Ik denk dat ze mijn auto voorbij zijn gelopen .....

 

 

 

 

Misschien niet de mooiste oplossing, maar wel een die voor mij heeft gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden