Ga naar inhoud
  • 0

lekkage A stijl


Hendrik38

Vraag

Hello people,

 

 

Al een week stoor ik me aan veel vocht in de linkeronderhoek op de binnenkant van het voorraam. Nu zag ik plots na een goede regenbui dat mijn A-stij nat wordt. Ik heb een panoramadak, dus daar zal het gok ik mee samen hangen...wie weet hoe ik dit beste kan aanpakken? Waar loopt het einde van de afvoer van het panoramadak zodat ik kan zien of er water passage is?

 

P.s. bij veel geknutsel breng ik hem weg, heb nog gewoon garantie namelijk.

 

iwmnymd1colac.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hij krijgt binnenkort een beurt...dan maar naar laten kijken. Net wel de afvoerbuisjes v h panoramadak even doorgeblazen..als ik nu water in de goot giet gorchelt het mooi weg. het begint halverwege het luchtroostertje in de a stijl, als ik een klein beetje de a stijl wegtrek komt het van hoger...dus ik ben er idd wel weer klaar mee.

aangepast door Hendrik38
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, gurby said:

Hebben jullie dit probleem nog steeds? 
Helaas heb ik ook ervaring met een lekkend panoramadak, er zit een ontwerpfout in het frame. Zie mijn bijdrage hierover in een ander topic.

Mijn probleem is opgelost, ik heb mijn passat Total Loss gereden in december, auto is naar Polen. Ik had ook info genomen en er werd me inderdaad gegarandeerd dat een fout in de lasnaad van het panodak de oorzaak is van het lekken.

Kostprijs bedraagt 2500€ voor nieuw frame zonder plaatsing maar daar ben ik gelukkig vanaf...

Op naar nieuwe Passat (zonder panoramadak) 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Holy sh*t! Geen gewonden hoop ik? 

En als ik het zo zie, lijkt de fout bij de Lexus te liggen, klopt dat?

Ik heb bijna dezelfde uitvoering B7, highline, dezelfde kleur met panoramadak. Fingers crossed dat ik geen soortgelijke ongeval of panodak mankementen ga hebben...

Succes met de zoektocht naar een nieuwe Passat

aangepast door Thomas1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee niemand gewond, Lexus heeft idd gewoon de baan gekruist en ben er aan 70 vol opgegaan. Chassis geplooid, motorblok afgescheurd, alle airbags open , dakstijl geplooid. Heb ondertussen B8 gevonden van 2015, dit was 2012. Enigste dat ik super hard ga missen is keyless entry en mijn velgen, maar ga ze zoeken in 18 nu.IMG-20210126-WA0019.jpg.dea01b7f3f765b805c66a06e0bad06f4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden