Ga naar inhoud
  • 0

Dual Climate Control (Amerikaans?)


Lieuwter80

Vraag

Mogguh,

 

In augustus dit jaar een passat station 1.9tdi uit 2005 aangeschaft. Voorzien van:

 

Dashboard/tellerklokken met groot display (tbv navigatie maar, niet de mogelijkheid tot aanpassen van datum bijv via radio, dubbeldin)

Dual climate Control met Fahrenheit op draaiknoppen????

Volledig alum. inleg (niet standaard)

 

Vraag van mijn kant, iemand een instructieboekje voor de climate control mbt de amerikaanse versie? en hoe kan ik de datum wel aanpassen? is dit alleen te doen dmv een RNS510 radio?

 

Zie foto.

 

P.s. als het een andere climate betreft dan heeft de vorige persoon een mooi klusje gehad voor het inbouwen van deze unit!! 

post-25247-0-11917100-1478163890_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

He Fopperr,

 

Misschien een beetje verkeerd omschreven :wink: , idd de datum aanpassing is niet via de CC maar via de MFA alleen heb ik geen stuurbediening of andere optie tot het aanpassen van datum. Alleen de tijd kan ik aanpassen dmv de knopjes onderaan de klokken/teller.

 

Heb je ooit eerder een passat gezien met Amerikaanse CC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah, ok. Ik dacht al????

 

Dit is toch gewoon een CC van een later model? Deze heb ik destijds ook nog geplaatst in mijn 2008 passat.

 

De tijd kun je volgens mij aanpassen met de knoppen op de tacho zelf of anders is je menu te bedienen via de knoppen op je schakelaar van de ruitenwissers.

 

Veel informatie kun je van youtube halen. Ook hoe je bijv je CC reset oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Datum en tijd kan je normaal gezien aanpassen in het MFA

 

De climatronic is idd een Fahrenheit versie, mogelijks deze goedkoop kunnen kopen met die reden en mogelijks heeft de vorige eigenaar dit niet opgemerkt tijdens de aankoop.

Als je een andere versie aankoopt is dit gewoon plug and play mits terug zetten naar basis. En de ombouw is niet zo een klus.

 

Wel is de cover een B7 versie omdat er aan de bovenkant een uitsparing aanwezig is voor de gevarenlichten schakelaar die dan bij de B7 in de radio kader zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoogst waarschijnlijk is het dashboard ook niet orig. gezien deze niet fabriekaf is geleverd dit heb ik kunnen checken via Autopar.nl. Tja het is een bij elkaar geraapt verhaal want, er heeft gps in gezeten, de nwste Gateway is aanwezig, en de bleutooth module is aanwezig...de radio (duurdere versie die er nu in zit) is er ook uitgehaald voordat deze auto werd verkocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als alles goed functioneert zie ik het probleem niet dat het niet af fabriek is.

Het grotendeel hier heeft ook niks meer als "af fabriek" :) Daar is tenslotte deze forum voor ;)

 

En zo oud is de RNS510 niet, duurdere versie wellicht met SSD of LED display maar verder werkt de eerste versie net zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden