Ga naar inhoud
  • 0

Goed adres voor XENON!


TinusTG

Vraag

Beste Forumgenoten,

 

Ik lees regelmatig topics over het plaatsen van Xenon e.d. Vandaag ben ik bij Well-done-xenon geweest aan de Haagweg 33 in Breda om twee lampen te laten vervangen. Ik ben bij dit bedrijf uitgekomen via het net, Kejo (eigenaar) werkt niet met rotzooi en alleen originele spullen tegen goede prijzen. 

Hij weet goed hoe de Passat in elkaar zit en had binnen no-time de lampen vervangen. Daarna heeft hij de koplampen netjes afgesteld. Ik ben zeer tevreden en het was nog gezellig ook.

 

Uiteraard is het forum ter sprake gekomen en heb ik voor forumleden 10% korting kunnen bedingen.

 

Als je via de www.well-done-xenon.nl spullen besteld en je vult de code; passfr82 is dan ontvang je dus 10% korting (alleen voor leden!)

 

Je kunt Kejo ook altijd benaderen met vragen over xenon.

 

Als er verschillende leden denken aan het in laten bouwen van xenon, een groepsbuy behoort tot de mogelijkheden..

Leden met belangstelling kunnen me een PM sturen.

aangepast door TinusTG
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vergelijkbaar met Pilot? T is voor mij een onbekend merk, wat natuurlijk niks over de kwaliteit zegt, maar setje voor Passat is toch €175,-... -10% dan

 

Als je hem mailt, dan krijg je snel antwoord.

Hij heeft een hoop liggen in zijn zaak. Hij doet het al 10 jaar en test vaak nieuwe spullen.

Ik weet zeker dat hij je een goed advies/info kan geven. 

 

Ik heb vandaag Philips xenon er in laten zetten (4700 K), de lampen zijn 69,50 per stuk, incl montage was ik 180 euro kwijt. Bij de dealer vroeg men 585 euro, voor dezelfde lampen incl montage.

aangepast door TinusTG
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden