Ga naar inhoud
  • 0

1 xenonlamp verkleurd paarsig


TinusTG

Vraag

Vanmorgen nog niets aan de hand. Ik ga net de kids halen bij opa en oma en ik zie dat het lichtbeeld veranderd is. De lamp aan de bestuurderszijde schijnt paarsig licht ipv de normale kleur.

Ik heb hem nog niet uitgelezen, wat zou dit kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee hoor, afstellen is niet nodig. Maar om de lampen te wisselen moet je bij originele xenon wel je koplampunits los halen. Daarvoor moet de voorbumper er af, maar dat is echt een kwestie van schroeven. Op t forum is er voldoende info voorhanden over hoe je dit doet.

 

Welke lampen heb je besteld bij Ali? Ik heb nadat een setje van Ali voor een storing zorgde op een gegeven moment wat 'duurdere' (€26) gekocht en die doen het stukken beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2X H7 Xenon Light Bulb DC 12V 35W Xenon Bulb Replacement For Cnlight Lamp 5000K 6000K 8000K Metal Ceramic Base For Car headlight

 

De bumper heb ik al eerder verwijdert.. weet alleen niet welke lampen er in zitten. Is lastig rijden met losse bumper naar de autoshop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit nu wel origineel xenon in, die krijg ik er dan toch ook niet uit? Als ik die eruit krijg dan kan hij er ook in toch? Ik ga proberen de lamp aan de bestuurderszijde er uit te halen om te kijken welke lamp er in zit.. Dan twee nieuwe halen en de bumper er af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt "2X H7 Xenon Light Bulb DC 12V 35W Xenon Bulb Replacement For Cnlight Lamp 5000K 6000K 8000K Metal Ceramic Base For Car headlight"  besteld zover ik het begrijp uit je vorige post.

Dat is H7 lampfitting. Geen origineel xenon dus. En ja, deze krijg je gewoon eruit zonder voorbumper eraf te halen.

Origineel xenon heeft ander lampfitting meen D1S als ik mij niet vergis. En voor deze moet je voorbumper eraf, kom je anders niet bij...

aangepast door nick0016
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

D1S klopt.. ik heb voor de grap een offerte aangevraagd bij de dealer. 580 euro!

Die zijn echt echt niet goed. Ik kan Osrams kopen voor rond de 60 euro. 

 

Kijk wel ff wanneer het redelijk weer is en haal de bumper er zelf wel ff af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stealer is duur. Als je beetje handig bent is het goed zelf te doen. Gewoon de tijd er voor nemen.

 

Beetje goede D1S set kost rond de 100 eur.

 

Je kan de gok wagen met ome Alie maar zou dat alleen doen als je het niet erg vindt om mogelijk vaker je voorbumper eraf te halen ;)

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja je moet idd D1S lampen hebben. Zoals eerder aangegeven is het aan te raden om beide lampen tegelijk te wisselen. (Je hebt je bumper er toch al af, dus dan is het een kleine extra moeite.)

 

Mocht je wat geduld hebben (houd rekening met een week of 3,4 bezorgtijd) dan is dit misschien nog een optie voor je:

 

http://www.aliexpress.com/item/32621020579/32621020579.html

 

Ze bevallen mij in ieder geval prima

aangepast door Thijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden