Ga naar inhoud
  • 0

B8 stuur in Passat B6/7


HotSpot79

Vraag

Hoi, 

 

Heb reeds een Passat B8/Golf VII stuur in mijn Passat B6 zitten. Dit past fysiek prima en airbag etc werken gewoon. De nieuwe knoppen werken alleen niet goed. Hiervoor heeft Bronken.de ooit een Komfort chip gemaakt en die heb ik ook geinstalleerd. Werkt voor een bepaalde tijd goed maar stopt er dan mee om even later weer te werken. 

 

Nu vraag ik me af of er ook andere oplossingen zijn om dit mooie nieuwe stuur funktioneel te krijgen. Iemand dit ook al eens ingebouwd?

 

Thanks

 

http://www.autopar.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1200x1200/e07163b1f3951db564792e478e13b64f/g/o/golf_7_stuurwiel_passat_b8.jpg

aangepast door HotSpot79
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zie nu dat deze sturen van de Passat B8 ook verwarmbaar zijn, dat zou wel een heel mooi cadeau zijn voor mijn vrouw die winters altijd koude vingers heeft

Ik houd dit topic even in de gaten en zal zelf ook eens even informeren. Heb net bij bovenstaande link gekeken maar daar staan de B8 sturen nog niet tussen.

gr Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is goed nieuws, ze kunnen wel wat daar bij OEM, dus dan is het nog even geduldig afwachten.

Ik moet voordat ik een verwarmbaar stuur koop eerst ook nog weten of ik de ACC ook op het stuur erbij moet hebben of dat dit gewoon via de linker hendel blijft gaan.

Gr Ed

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of ze ook een Can Bridge hebben voor dit stuur. Tot nu toe lijkt het me niet dat voor deze een oplossing hebben. 

Ik heb ook een verwarmbare B8/Golf VII stuur geplaatst, maar geen enkel Passat (B6/B7) control module ondersteunt deze funktionaliteit. Alleen die van een Golf VII of een Touareg, maar die passen weer niet op de passat.

 

De module van bronken is een Can module, die ipv het stuurwiel control module komt, en vangt de LIN codes af van de knoppen en zet vervolgens de 'RNS versie codes' op de CAN Bus. Met deze module is het orignele stuur module niet meer te bereiken. Bij mij werkt het niet flekkeloos, maar bij hem schijnt het wel goed te werken. Iets in mijn auto is anders dan de zijne. Wat weet ik niet en bronken helpt me ook niet veel verder met dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden