Ga naar inhoud
  • 0

Dynaudio onderdelen VW Passat B6


RoyG

Vraag

Ik ben er ondertussen achter dat VW Dynaudio onderdelen moeilijk verkrijgbaar zijn, maar toch wil ik vragen of iemand mij een eind op weg kan helpen.

 

In mijn Passat zit een af fabriek een Dynaudio systeem gemonteerd, maar nu zijn helaas door overbelasting ( auto zo gekocht ) de voordeur lage tonen speakers zowel links als rechts kapot.

Ze maken bij lage tonen een brommend/krakend geluid en doen afbreuk aan mijn muziek-ervaring in de auto.

 

Zelf niet heel veel verstand van Audio maar ik hoop dat het zo duidelijk is. 

 

Nu ben ik opzoek naar een oplossing en ik hoor graag of iemand weet wat de opties zijn.

 

Alvast bedankt voor de moeite!

 

 

post-24950-0-05518800-1476826160_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

maar zelf snap ik de TS ook wel dat hij de 2de hands weg wil inslaan aangezien ik de nieuwprijs niet wil weten en waarschijnlijk een ongemakkelijke situatie veroorzaakt.

Mogelijks heb je voor de prijs van 1 speaker al een andere set van een ander merk.

verder succes met de zoektocht. Ben zelf net bezig met de ombouw naar Dynaudio en ben de laatste loodjes aan het afwerken en dan kan ik testen :wohow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan de b8 sub in onze b6 gemaakt worden?? Vind persoonlijk de bass van de dynaudio niet echt super. Alleen als ik die op rns op 90% zet.

 

Denk dat die misschien qua volume niet in reserve wiel past. Uiteraard zal de versterker (mib) niet werken icm rns.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden