Ga naar inhoud
  • 0

Contact slot mechanisme b5


Krijn

Vraag

Goede morgen allemaal.

 

Ik heb vorigeweek week het contact slot gerepareerd. Ik wilde hem eerste instantie omwisselen met de bijrijders kant. Maar dat ging dus niet ben ik achter inmiddels. Dan maar het mechanisme open maken en onderzoeken waarom de bestuurders kant het niet deed.

 

Ik ondekte dat het onderste ringetje, wat onder het veertje zit helemaal in stukjes was gebroken. De bijrijders kant mechanisme gebruikt voor het ringetje. En bestuurders kant deed het weer, veertje was alleen niet helemaal goed want sleutel werd niet automatisch gecentreerd. Voor de rest werkte het prima.

 

Tot vanmorgen. Kak sleutel vast in het slot. Niet eruit te krijgen ook. Slot moest er weer helemaal uit gehaald worden.

Mechanisme weer open. .... weer dat ringetje kapot. Wtf!

 

Kan iemand me hier bij helpen wat ik verkeerd heb gedaan?

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik waardeer je aanbod, echter om nou voor 1 ringetje compleet nieuwe contacten in te bouwen is nog ff teveel van het goede. Ik ga maandag ff op de sloop die ringetjes halen. Nu maar ff heel goed opletten hoe dat veertje zit als ik ze uit elkaar haal. Want voor de rest kan het volgens mij weinig zijn.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sloop is het niet geworden maar Ali express. Voor 4.50 een revisie set. 2x besteld en na iets meer dan een maand geleverd. Complete behuizing vervangen alles paste op borg klipje na. Maar die heb ik gebruikt van het oude setje. De positie van het veertje niet kunnen achterhalen waar door sleutel niet automatisch draait. Maarja ze werken perfect voor de rest. Als iemand nog is wat kan vertellen over het veertje hoor ik het graag.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden