Ga naar inhoud
  • 0

Achteruitcamera


bob1986

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Even inhakend hierop. Wanneer je update naar de kaarten V8, heb je dan ook gelijk nieuwe firmware software of dat niet?

Ik ga binnenkort waarschijnlijk updaten naar V8. Mocht dat invloed hebben op de rear camera...

Iemand die dit weet?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zou niet weten waarom kaartmateriaal gerelateerd zou moeten zijn met de andere functies van het toestel - dit heeft alleen betrekking op de navigatie.

Moest je nu nog zeggen dat het over een firmware update gaat dan zou dit misschien nog mogelijk kunnen zijn maar in zo goed als alle gevallen is een update een verbetering dus gaan ze er niet voor zorgen dat andere functies niet meer gaan werken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@bob1986 misschien is dit de oplossing?

 

VCDS achteruitrijcamera activatie bij RNS/RCD systemen:

Ga naar Radio [56], coding, long code helper en activeer byte 3 bit 6 en byte 9 zet je op '00'

 

Als je parkeer sensoren hebt:

Ga naar Park/steer assist [10], Security acces, en type 71679

Ga naar Park/steer assist [10], Adaptation en zet 'visual display voor park assist' op 'Rearview Camera'

Ga naar Park/steer assist [10], coding, long code helper en vink byte 1 bit 7 aan (voor de mute functie)

Als je een trekhaak hebt:

Ga naar Park/steer assist [10], coding, long code helper en verander byte 0 van '30' naar '31'

 

Reset nu de RNS met <+>+Eject+info

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo vandaag de camera in de achterklep geïnstalleerd en spul aangesloten werkt prima alleen helaas geen autoafbeelding met sensoren in beeld... toch een firmware dingetje denk ik ga volgende week wel effe bij de dealer langs om te kijken voor een update....

Die zie je alleen als je OPS heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden