Ga naar inhoud
  • 0

passat 3c xenon kolampen


ferre

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ETKA zegt...  3C0941751G  is vervallen en vervangen door 3C0941753G.

3C0941751K kent ETKA niet, wel de 3C0941753K.

 

Gezien er niets staat dat G vervangen is door K ga ik er zo maar van uit dat het NIET het zelfde is. (Zelfde heb ik eens met AFS modules gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een setje hebt gevonden dus links en rechts en ze zijn compleet dan zou dat best kunnen.

Het verschil tussen de G en K is dat de lamp intern anders zit, andere xenonballast andere locatie ballast en een andere AFS doos.

Dus als ze werkend zijn en compleet is dat geen probleem.

Let wel even op dat de swivels ook werken, je kunt dus het beste als je nu ook Bi/xenon met AFS hebt er langs rijden, de motorkap omhoog doen, de lampen bovenop de motor leggen, de stekkers van je eigen lampen aftrekken en op de te kopen lampen zetten.

Dan met VCDS kijken of de lampen communiceren, outputtesten doen, basis setting uitvoeren en dan kijken of er nog storingen in staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is een oud topic, misschien kan iemand assisteren?

Ik heb de zelfde lamp ( links, dus bestuurderskant). Volgens de dealer moet de gehele lamp worden vervangen maar het is eigenlijk een stukkende stelmotor die storing geeft.

Nieuwe lap: ongeveer 850 euro ex inbouw.

Gebruikt: ongeveer 350 euro

Ik weet niet of er ergens een stelmotor te vinden is die past??

3C0941753G  is het part nummer van de complete lamp. Ik kan nergens een los nummer voor de motor vinden omdat deze niet los geleverd is geweest.

Iemand tips?

auto staat in VW garage

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi Martijn,

Ik weet niet wat de foutcode is. Ik ben de klant van die garage, en zij geven geen foutcode, alleen dat ik zelf voor een lamp moet zorgen....of dat ze een nieuwe bestellen, maar ik vind dat veel geld.

Vandaar de vraag of ik ergens zo een motor vandaan kan halen. Ze hadden daar in de garage laten weten dat ze deze niet los konden bestellen, maar dat de foutcode kennelijk daar vandaan kwam. Ik heb gezocht naar een artikelnummer of partnummer maar dat schijnt er niet los te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Willem nunspeet: had jij niet de lampen van de sloop uit NIjmegen ergens vandaan?
 
@karel wat je nog kunt doen is de stelmotor afstellen daar zit een printje op waar een magneetje langsgaat die vastzit op de lamp.
Wat is de foutcode?
@Martijn: ik heb ze toen bij Bongers in Zeeland bij Uden vandaan gehaald

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan het zijn dat dit het stelmotortje is waar het over gaat? 3D0941295

Bron: http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/CN/modell/MAG/year/2011/drive_standart/621/hg_ug/941/subcategory/941020/part_id/0/lang/e#sec_7

Nummertje 7

Deze lijkt hier en daar ook los verkocht te worden. 

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb bij Bongers nieuwe koplamp gekocht ( zonder modules) en die is er nu ingebouwd.

Pittige prijzen in NL voor lampen.

 

heb nu een linkerkant lamp, inclusief stelmotor maar zonder module. Ga ik zo meteen op Marktplaats zetten

Met dank voor de Bongers tip en alle bijdragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog extra te vermelden:

De melding komt ook bij deze lamp er weer in, maar niet altijd. Ik had 2 km gereden en in die rit is er 3x een dashboard lampje gaan branden.

Nadat ik had geparkeerd en 15 min later verder ging rijden was de melding opeens weer weg. Ben voor de 3e keer bij de garage geweest maar ze hebben nog geen idee wat het kan zijn.

De lamp zelf blijkt goed te zijn, want die branden en werken ook tijdens het draaien in de bocht.

Iemand een tip? ik zelf denk dat het een van de stekkertjes is, maar geen idee welke.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden