Ga naar inhoud
  • 0

Extreem versleten voorband aan de binnenkant


wpkii

Vraag

Beste leden,

 

 

Vandaag keek ik even naar de banden van de auto en wat me gelijk opviel was dat mijn rechter voorband extreem is afgesleten. Dit zou niet aan de uitlijning liggen.

 

Iemand ervaringen met dit?

 

(auto is overigens 3 cm verlaagd).

 

MVG,

 

AK

 

 

 

 

 

Bijlage: foto afgesleten band

post-17170-0-60003100-1474306600_thumb.jpeg

post-17170-0-99054300-1474306604_thumb.jpeg

post-17170-0-31855800-1474306609_thumb.jpeg

post-17170-0-94346500-1474306612_thumb.jpeg

post-17170-0-16210700-1474306617_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Vinniepilon wellicht kan ik vrijdag even langs komen(ik werk in amsterdam, hoofddorp is niet heel ver :grin: ) , ik stuur je even een PB'tje!

 

@@dieseltje dat dacht ik dus ook.. maar heb dus geen enkel spoor kunnen vinden aan de binnenkant van de wielkuip..

 

@@Tarabass je hebt een goed punt! dat geluid kwam alleen als er veel weerstand was. Helling op, of tegenwind.

 

Hopelijk kan @@Vinniepilon wat meer vinden..

 

Nog heel erg bedankt voor het meedenken leden :) dat waardeer ik uiteraard enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo leden,

 

Ik zou van de week naar @@Vinniepilon gaan, maar moest afgelopen dinsdag eerst naar de garage voor APK.

Rechtsvoor beide draagarm rubbers waren stuk. Veel speling. Vreemd dat de andere garage die mijn banden verwisseld heeft dat niet opviel. Ook point S viel dat niet op.

 

Dit verklaart waarom mijn rechterband zo extreem versleten was. Overigens lekt er olie uit mijn kleppendekselpakking. Deze olie is dus op mijn draagarm rubbers gaan vallen waardoor deze snel achteruit zijn gegaan.

 

Uiteindelijk beide draagarmrubbers vervangen en apk goedgekeurd.

 

Ik denk dat dit de oorzaak was(laten we hopen van wel). Jullie heel erg bedankt voor het meedenken!!

 

Mvg,

AK

aangepast door wpkii
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo leden,

 

Ik zou van de week naar @@Vinniepilon gaan, maar moest afgelopen dinsdag eerst naar de garage voor APK.

Rechtsvoor beide draagarm rubbers waren stuk. Veel speling. Vreemd dat de andere garage die mijn banden verwisseld heeft dat niet opviel. Ook point S viel dat niet op.

 

Dit verklaart waarom mijn rechterband zo extreem versleten was. Overigens lekt er olie uit mijn kleppendekselpakking. Deze olie is dus op mijn draagarm rubbers gaan vallen waardoor deze snel achteruit zijn gegaan.

 

Uiteindelijk beide draagarmrubbers vervangen en apk goedgekeurd.

 

Ik denk dat dit de oorzaak was(laten we hopen van wel). Jullie heel erg bedankt voor het meedenken!!

 

Mvg,

AK

ik hoop het voor je dat het over is, maar gezien de slijtage plek op de band vrees ik met grote frezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden