Ga naar inhoud
  • 0

Heb ik nu wel of geen mist licht in koplampen 3B


DGloudemans

Vraag

Ik wil mijn koplampen gaan vervangen Smoked uitvoeringen. Nu wil ik weten of ik met of zonder mistlicht systeem heb. Er zit namelijk aan after market Aliexpress licht schakelaar in en die heeft wel de mistlicht functie.

 

Hoe kan ik zien of ik nu met of zonder mistlicht in mijn koplampen heb!

 

Sent from my Classic using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk in je koplampen anders ff of je naast stadslicht, dimlicht en groot licht nog een lampje ziet.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Net gekeken en ik zie 2 gwn lampen en 1 stadlicht (die ik al in led vervangen had). Ook als ik me lichtknop 1x uittrek komt er geen groter licht. Alleen als ik me hendel naar voren zet heb ik groot licht. Heb geprobeerd foto te maken hoop dat beetje te zien is.6390e9f2f59a4c5432980e23c1252e11.jpg

 

Sent from my Classic using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan nu kijken welke ik ga nemen in het zwart:

http://www.ad-tuning.de/Beleuchtung/Scheinwerfer/VW/Passat-3B/Scheinwerfer-f--r-VW-Passat-3B-in-Schwarz.html 88,90

 

of

http://www.ad-tuning.de/Beleuchtung/Scheinwerfer/VW/Passat-3B/Scheinwerfer-Set-f--r-VW-Passat-3B-in-Schwarz-852.html 79,80

 

Bij de laatste lijkt die meer op de OEM versie, met maar 1 stekker, de 1ste lijkt wel of je van alles moet door lussen om het te laten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er zeker mooi uit, alleen wil ik ivm de zilver kleur een zilver/zwart thema maken. Ook ga ik de zijknipperlichten via Aliexpress in het zwart bestellen. Zouden de jouwe nu een smoked glas hebben dan had ik je al een PB gestuurd haha.

 

Dit is wat ik ongeveer wil gaan doen: 11208043_1573183469602201_591980119_n.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Kan je die van Rohan niet met folie bedekken!

Zou kunnen, maar het probleem is dat ik veel in Belgie rij en ze daar niet zo gemakkelijk zijn met folie op de lampen... Ik woon 15min van Belgie en werk zelf bij Audi in Brussel dus moet elke dag daar de weg op, en als je de verhalen al gehoord hebt van Ninove en hoe streng de keuring in Belgie is wil ik geen risico lopen..

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Nu een foto zonder zonlicht inval, volgens mij Zonder mistlicht dus...

99a656c259aa3e207019f1bdf1254586.jpg

 

Sent from my BlackBerry Classic using Tapatalk‎

Met mistlampen zou hier een H4 lamp moeten zitten. Op de foto zie ik een H3 lampje. (Dacht zelfs dat hier origineel H7 in moest ipv H3)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt ook aan je lichtschakelaar zien of je mistlampen hebt, dan brand na uitrekken van je schakelaar een groenlampje in de ring van je schakelaar. Dus 1 x trekken is mislamp voor en nog een keer doortrekken zou mistlamo achter moeten zijn.

aangepast door hcaluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden