Ga naar inhoud
  • 0

Inleren sleutel smartkey


RMB013

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kun je zelf ook, 60 sec op sleutel drukken op ontgrendelen en dan met de noodsleutel auto opslot doen en eraf halen. Dan zou je sleutel het moeten doen ;)

 

Ik had begrepen dat dit niet kan, als de sleutel van een andere auto afkomstig is, dan moet het via VAG gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het inleren van de AB op de centrale vergrendeling gaat meestal goed via deze truukjes of het zou ook kunnen via vcds

Het inleren van de transponder voor de startonderbreking moet idd via de dealer gebeuren (maar ook niet elke dealer kan het heb ik me laten vertellen en zal mogelijks ook online moeten gebeuren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het inleren van de AB op de centrale vergrendeling gaat meestal goed via deze truukjes of het zou ook kunnen via vcds

Het inleren van de transponder voor de startonderbreking moet idd via de dealer gebeuren (maar ook niet elke dealer kan het heb ik me laten vertellen en zal mogelijks ook online moeten gebeuren)

 

Ik ga het truukje even proberen.

mbt de transponder had ik begrpen dat niemand dit kan, zelfs een dealer niet. Een gebruikte transponder kan niet opnieuw ingelezen worden.

Stond tevens in een andere topic waarbij iemand ook een sleutel van een andere auto wilde gebruiken.

Heb voor de zekerheid bandenman een bericht gestuurd.

 

Edit:

Inleren van AB werkt niet bij mij via:

-Open knop 60sec inhouden en dan met noodsleutel slot open en dicht maken.

-Sluiten met werkende afstandbediening, knop van in te leren AB open inhouden en dan met de noodsleutel auto aantal keer open en dicht doen.

aangepast door RMB013
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan een gebruikte sleutel (van een andere wagen) laten afstemmen op jouw ab maar om ermee te kunnen starten moet je het transponderdeel overzetten naar deze nieuw te gebruiken sleutel.

overzetten wordt lastig, want ik heb maar 1 sleutel.

ik wilde een 2e sleutel hebben, dus heb er een aangeschaft.

MAar volgens mij krijg ik deze nooit werkend (transpondergedeelte)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden