Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe lampjes in koplamp


bjeli

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Gewoon xenon in stoppen. Heb ik ook gedaan en hij ziet er dan toch wel OEM uit en je hebt gewoon veel meer licht. Volgens mij heeft een bepaald type B8 ook xenon (of led) in een reflectorlamp, althans, dat lijkt zo.

 

Even een foto hoe het er bij mij uitziet.

 

Als je dat écht niet wilt is denk ik Philips Extremevision een goed alternatief.

 

b6df874b6708243502aa1e1f72ccc972.jpg

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Merk je ook in een jong gebruikte Passat dat je veel meer licht hebt met Xenon?

 

Welke set heb jij besteld?

Deze kleur lijkt me wel mooi. Behoorlijk wit. Ik zou ook gaan voor zo wit mogelijk.

 

Wat voor lampen heb je daar beneden in gezet?

 

En zat ook bij mij te kijken. Is binnenste deel dagrij licht en buitenste deel mistlamp en voor in de bochten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb idd 5000K. Mooi wit en denk dat 9/10 niet ziet dat t after market is.

 

Dit is een set uit de UK.

 

Onderin zaten Ali leds welke telkens kapot gingen, tegenwoordig gele mistlichten

 

Heb bochten uitstaan en drl en mist is bij mij t zelfde.

Om een speciale reden voor een set uit de UK gekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Xenon is meer, dat gaf de topicstarter al aan

Lichtopbrengst van Xenon is niet per definitie meer dan Led. De lichtopbrengst van 'Led' is lang niet altijd het zelfde. Bij de B8 heeft de High Led een hogere Lichtopbrengst dan de Low Led koplamp. Dat is dan ook de reden dat bij de B8 de Led High koplampsproeiers verplicht zijn en bij Led Low niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@bm-er dat kan hoor alleen loopt er nog een ander topic waar een medeforumlid aftermarket leds geplaatst had en hij gaf aan dat in zijn geval ziij xenons meer lichtopbrengst hebben dan de leds. Dat is natuurlijk afhankelijk van welke led etc.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden