Ga naar inhoud

CC of te wel carclean mega actie dag morgen


butcher1981

Aanbevolen berichten

Lijstje staat al klaar om besteld te worden.

De korting van 10% op bijna alle producten geldt de hele dag, maar voor sommige merken zijn er speciale tijden met meer korting.

Enig idee hoe dat werkt? Moet je het dan in je winkelwagen plaatsen of moet je 't dan bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@RohanV6

Op het cc.nl forum wordt geadviseerd om alles wat je wil alvast in een verlanglijstje te plaatsen en dan op het juiste moment in het winkelwagentje plaatsen, en afrekenen.

Als je dit op het juiste moment van de dag doet hoef je maar 2 bestelling maximaal te plaatsen, aangezien de tijden van de aanbiedingen elkaar grotendeels overlappen.

Mocht je de verzendkosten helemaal willen omzeilen als je dus onder de €50,- per bestelling blijft, kun je altijd opteren om het zelf op te halen.

Het ophalen kun je ook op een andere datum doen, helaas weet ik dat niet zeker, die optie wordt gegeven tijdens het afrekenen, en ik heb voor normale verzending gekozen... dus heb daar geen ervaring mee.....

Ik heb deze informatie grotendeels dus uit een topic van het cc forum

 

Verstuurd met mijn s6 Edge

aangepast door ghaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan, thanks voor de info. Snap het nu wel een beetje.

Maar het is dus dat ik niet de hele dag achter m'n pc zit om af te rekenen, dus da's het probleem eigenlijk.

Denk dat ik morgen rond 14.00u gewoon de bestelling plaats en dan kijken hoeveel korting ik krijg.

Mocht je je bestelde spullen willen ophalen, dan kan je dat vanaf dinsdag afhalen stond er ook.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de thick mitt van Monello meebesteld voor €6,99, scheelde bijna de helft van de normale prijs van €14, nog wat.

Heb ook een foam lans voor de Kärcher erbij genomen met 1L artico magico van Monello.

Verder alleen voor de verandering andere shampoo van Dodo en voor m'n nieuwe interieur de leathertech kit van Mothers Wax en polijstmiddel voor de uitlaten van mn Passat.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de thick mitt van Monello meebesteld voor €6,99, scheelde bijna de helft van de normale prijs van €14, nog wat.

Heb ook een foam lans voor de Kärcher erbij genomen met 1L artico magico van Monello.

Verder alleen voor de verandering andere shampoo van Dodo en voor m'n nieuwe interieur de leathertech kit van Mothers Wax en polijstmiddel voor de uitlaten van mn Passat.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Van die foamlans en de magico ga je blij worden.. ik gebruik deze combi al ff naar 200% tevredenheid. Ik had gelijk de 5 liter kan besteld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker hahaha.

 

- whoolie velgenborstel set van 3 stuks

- dodo klei (fijn)

- dodo klei lube 500 ml geconcentreerd uiteindelijk voor 5 L

- nanolex prep

- meq banden zwart

- 5 l poorboys apc

- probeer potje dodo wax purple haze pro

- nanolex reactivation shampoo

- qyeon rim (velgen coating)

- paarse scholl pad 145 mm voor de S3 krasverwijderaar want die gaan best hard

 

En dat was het

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden