Ga naar inhoud
  • 0

B7 audio upgrade en installatie


RIsK77

Vraag

Allen,

 

Misschien niet het juiste topic, maar ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een passat b7 uit 2011. Ik ben alleen niet helemaal tevreden over het geluid.

 

Er zit een rns 315 in.

 

Wat moet ik qua speakers erin zetten? Het hoeft niet het beste van het beste te zijn. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Als vergelijk, hiervoor had ik een Fiat punto evo en had als optie het interscope musical system erin met subwoofer.

 

Ik zoek niet alleen speakers en subwoofer (in reservewiel?) maar ook iemand die het erin zet (pro). Wat en waar of wie?

 

Omgeving Amsterdam / Noord Holland.

 

Alvast bedankt.

 

RIsK

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@RIsK77

 

 

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member

Veel leesplezier namens het moderatorteam.

 

Overigens heeft het geen zin om in meerdere posten je berichten te plaatsen.

Je dubbelpost heb ik verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Binnenkort komt mijn Dynaudio soundsystem beschikbaar. Dit is een origineel systeem van VW. 10-weg aktief systeem met een 600W amp. Inclusief alle kabelbomen die nodig zijn om het in te bouwen volgens VW voorschriften. Dus originele stekkers inclusief koppeling bij alle 4 de deurstekkers.

 

Je auto wordt geën boom-car maar je hebt wel goed geluid. Je kan komen luisteren of het iets voor je is.

 

En met inbouw kan ik eventueel helpen.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Barry,

 

Bedankt voor je bericht. Ik heb mij even snel voorgesteld, zit op mijn werk dus heb niet al te veel tijd.

Ik had in eerste instantie een bericht gezet in een andere post, maar vond het daarna logischer om er zelf een te starten, vandaar de dubbele post.

 

@ BM-er: ik ben zeker niet op zoek naar een boom-car :), maar hou wel van goed geluid. Betekent het dat jij nu in jouw Passat dit systeem hebt geinstalleerd maar dat jij om bepaalde redenen dit eruit gaat halen om te verkopen? Is het mogelijk in de details in een PB te bespreken?

 

Groet,

RIsK77

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dynaudio is het neusje van de zalm... geen boom-car maar zuivere klanken, zowel laag als hoog. En de prijs die BM-er vraag is echt top...Moest ik nog geen Dynaudio hebben was die set al lang de deur uit...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden