Ga naar inhoud
  • 0

KW set zit eronder!


scorpiosoft

Vraag

Eindelijk. Vandaag naar Jos geweest alwaar er een KW set onder de auto is gemonteerd.

 

Stond om 09:00 uur op de stoep en dan is het eerst even koffie drinken. Stefan kwam ook aan en is direct begonnen om voor de schokbrekers en veren te verwijderen. Daarna de nieuwe set voor erop.

Dan is het weer tijd voor koffie (gezellig!) en daarna was de achterkant aan de beurt. Dit gaat een stuk sneller en om 13:00 uur konden we aanschuiven voor de lunch verzorgd door Jos z'n vrouw.

 

Naar de lunch werd de auto uitgelijnd en daarna heeft Stefan de auto voor een proefrit meegenomen. Hij kwam tevreden terug! Om 14:30 uur ben ik tevreden naar huis gegaan en ik merk het goed. Ik kan dit iedereen aan bevelen.

 

kw1.jpg

kw2.jpg

kw3.jpg

kw4.jpg

kw5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
en ook voor je vrouw natuurlijk (*LOL* ;-)) dat ze het allemaal voor je over heeft *LOL*

Ze moest eens weten wat het allemaal kost :lol:

 

Ook mooi, die nieuwe werkplaats :lol: Veel strakke km's gewenst! Hoeveeel lager is ie nu?

Het een KW set voor de Passat variant van 35/35. Dus zowel voor als achter 35 mm. lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zou best naar 18" willen maar ik moet eerst weer even sparen. De winterschilder moet ook nog betaald worden :wink:

 

Als iemand wil ruilen met mijn 16" tegen een 'kleine' bijbetaling ben ik altijd geïnteresseerd :lol:

 

 

Toch nieuwe velgen: Goedkope winterschilder?.

 

Veel plezier met de verlaging en de 18".

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben je weer van je chromen dakrail afgestapt?

De chromen dakrails die ik had gekocht heeft er wel geteld 1 dag opgezeten. Deze set had teveel slechte plekken en heb ik ondertussen alweer doorverkocht.

 

Ik heb ondertussen al een tijdje de ramen laten blinderen en de auto is nu geheel mooi zwart. Ik twijfel nu of ik dat nu wil onderbreken door chromen dakrails. Ik ben er nog niet over uit. Misschien dat Wesgo een setje bij zich heeft op de meeting bij JD zodat ik nog eens kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden