Ga naar inhoud
  • 0

Iphone 6 en touch adapter werkt niet


R-line

Vraag

Goedemorgen,

 

Sinds kort overgestapt van een Samsung Galaxy naar een Iphone 6 en kom tot de ontdekking dat deze niet werkt met de touch-adapter en mijn RNS310.

 

Koppelen werkt wel en kan ook bellen en gebeld worden alleen komt er geen verbinding tot stand als ik wil opnemen als ik gebeld wordt.

 

Als ik zelf bel komt de verbinding wel tot stand maar hoor ik niets en horen ze mij aan de andere kant ook niet.

 

Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb het waarschijnlijk al gevonden, Apple ondersteund geen Rsap protocol.

 

Is er een truckje om dit te omzeilen, er is wel een jailbreak optie maar of dit ook werkt met de Iphone6 is niet zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb onderstaande module er in zitten, volgens Rosstech is deze ZONDER Rsap, dan zou het toch moeten kunnen functioneren, is hij misschien verkeerd gecodeerd?

 

Address 77: Telephone (J738)       Labels: 1K8-035-730.clb
   Part No SW: 1K8 035 730 D    HW: 1K8 035 730 D
   Component: Telefon       H08 Telefon       H08 69006900  
   Revision: 00008000    
   Coding: 012120
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 2A5BE42A455F244EEA7-807F

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

RSAP hoef je niet te hebben en kan ook probleemloos zonder RSAP enkel heb je dan minder functionaliteit en zullen er functies niet werken zoals wel gaat met een wel RSAP toestel zoals betere ontvangst dmv de externe antenne die je dan aansluit, lezen en schrijven van sms via de radio, enz

 

verder dacht ik dat er eens wat was met de SW versie die op de touch adapter geïnstalleerd is dat deze voor problemen kan zorgen. iets zeg met in de richting van sw 1.24 terug zetten naar sw 1.23 ofzoiets..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren wat zitten proberen.

 

Als ik zelf met de touch-adapter naar een ander bel werkt het nu wel maar als in naar mezelf bel kan ik in de auto met het knopje op het stuur of op de touch-adapter niet opnemen, soms na een aantal keren drukken neemt hij wel op maar komt de verbinding niet tot stand of je hoort maar een half woord.

 

Dus het lijkt mij dat het niet helemaal aan Rsap ligt want dan zou het helemaal niet moeten werken.

 

Ik heb Jan een PB gestuurd voor wat oudere versies van de FW, eens kijken of dat werkt.

 

Ik heb er 1.28 op staan zie ik net.

aangepast door R-line
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren de Iphone geupdate naar IOS 10.

 

Uitgaand bellen schijnt nu goed te werken.

 

Een inkomend gesprek opnemen loopt nu ook soepel maar je hoort alleen storing en zo nu en dan een haperend woord dus dat werkt niet.

 

Toch vreemd dat er na een update wel iets meer werkt en dat je wel uitgaand kan bellen ondanks dat er geen RSAP op de Iphone zit?

 

Nog iets, muziek via Blue-tooth afspelen op de RNS310 werkt ook niet, dit werkte ook niet met mijn Android telefoons ondanks dat ik het via MEDIA op de radio wel kan selecteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens de lijst heeft mijn module geen RSAP, hoe kan het dan dat het wel perfect werkt met Android telefoons met RSAP, wordt er hier dan geen RSAP gebruikt en hoe zou je kunnen controleren welk protocol er dan wel gebruikt wordt?

En waarom werkt het dan niet volledig (uitgaand bellen werkt wel goed) met een Iphone die ook geen RSAP heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sinds kort werkt mijn Iphone6 volledig met de bestaande module, ik kan uitgaand bellen en oproepen aannemen, zou Apple dan toch iets aan hun software aangepast hebben?

Ik heb hier niets over gelezen in de updates van afgelopen jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden