Ga naar inhoud
  • 0

Deuk uit middenarmsteun halen of bekleding wisselen?


Fopperr

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Met voorzichtigheid is het ook te doen om hem eraf te halen.

Bij mijn vorige passat ( van stof naar leer) braken er 4 lipjes, na een tipje lijm was dat ook opgelost.

 

Bij deze passat had ik dus ook een paar deukjes in het leer... en dat heb ik dus met de Haarfohn gedaan.

 

En anders even langs een plaatselijke Turkse kledingmaker... die heeft zeker een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bovenstaande is onderweg. Mocht kleur niet goed zijn of deuk er niet goed genoeg uit gaan mag hij retour. Dat is best netjes. Moet dan alleen paar euro verzendkosten betalen.

 

Vanavond het gehele interieur eens goed schoonmaken en in de SmartLeather zetten. De garage ruikt al naar leer dus kan niet wachten tot deze overheerlijke geur weer in de auto heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De armsteun is gisteren binnen gekomen. De deuk is al veel minder dan op de foto. Ik denk dat ik de rest van het interieur aankomende week wel af krijg en haal dan de deuk er ook even uit.

 

Oh ja, de armsteun heeft ook nog zo'n telefoonaansluiting met dubbele deksel. Kabel heb ik niet liggen maar dat kan nog een mod voor de toekomst zijn.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De armsteun is gisteren binnen gekomen. De deuk is al veel minder dan op de foto. Ik denk dat ik de rest van het interieur aankomende week wel af krijg en haal dan de deuk er ook even uit.

 

Oh ja, de armsteun heeft ook nog zo'n telefoonaansluiting met dubbele deksel. Kabel heb ik niet liggen maar dat kan nog een mod voor de toekomst zijn.

Doe maar luxe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh ja, de armsteun heeft ook nog zo'n telefoonaansluiting met dubbele deksel. Kabel heb ik niet liggen maar dat kan nog een mod voor de toekomst zijn.

Ik heb ook een telefoonaansluiting in mijn armsteun, alleen heb ik nog een goede houder voor de Iphone 6 gevonden.

Die van VW heb ik terug gebracht, die schoot steeds los :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dieseltje... Dat is een prima oplossing. Ik heb al zo'n cradle op mn dash en en verbind mn tel altijd met bluetooth.

 

Als ik de cradle ga gebruiken is dat puur om de tel op te laden (wat nogal vaak nodig is bij die iphones kristof waar blijf je).

 

Ik denk er zelfs over om weer te gaan navigeren via mijn tel en een nette radio/cd te kopen waar mijn tel ook via BT aan verbonden kan worden.... Maar dat is een totaal ander topic.

 

Eruit halen dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hieronder een link van een how to voor het verwijderen van een deuk uit leder. Heb ik overigens uit een oud forum gevist....

 

http://weethetsnel.nl/instructie/1000-Hoe-kun-je-deuken-en-putjes-in-autoleder-behandelen?_ac=1

Mooi dat gelukt is op je steun!! Weer mooi interieur voor in de auto straks!!

 

 

Klopt dat werkt goed en mocht je stomer hebben voor kleren enzo werkt het nog sneller, maar niet te heet zetten natuurlijk maar geld ook voor föhnen.

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ga dit idd proberen bij m'n nieuwe interieur, die heeft ook van die lelijke opslag deukjes in de achterbank..

Werkt ook als leer niet meer strak staat of wat gehobbeld is van het gebruiken trekt weer helemaal strak zgan

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Als ik de cradle ga gebruiken is dat puur om de tel op te laden (wat nogal vaak nodig is bij die iphones kristof waar blijf je).

 

 

 

Hahaha, ik ga je al voor zijn (omdat ik wéét dat het gaat komen) : ze vliegen iig niet in de fik als je ze oplaadt :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dieseltje... Dat is een prima oplossing. Ik heb al zo'n cradle op mn dash en en verbind mn tel altijd met bluetooth.

 

Als ik de cradle ga gebruiken is dat puur om de tel op te laden (wat nogal vaak nodig is bij die iphones kristof waar blijf je).

 

Ik denk er zelfs over om weer te gaan navigeren via mijn tel en een nette radio/cd te kopen waar mijn tel ook via BT aan verbonden kan worden.... Maar dat is een totaal ander topic.

 

Eruit halen dus

ik wil juist dat ding erin hebben - met een craddle voor de samsung .. dan hoef je niet wisselen .. 2 keer opladen en als je wilt navigeren zijn de 2 craddles snel uitgewisselt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden