Ga naar inhoud
  • 0

montage pdc en confortblinker

Vraag

Geplaatst

Ik ben vanmorgen begonnen met het monteren van pdc en tegelijk ook de confortblinker.

Ik was aan de achterkant klaar en moest alleen de draad naar voren halen voor de pdc monitor. Toen ik mijn hand onder de vloerbedekking deed voor de draad voelde ik nattigheid, letterlijk. :evil:

Dus nu ligt de auto helemaal open te drogen. ik ben er nog niet achter of dit komt door de voorruit die niet goed gemonteerd was of door iets anders.

De confortblinker werkt mooi.

Bij deze wat foto's.

6ai04n7.jpg

2jazxap.jpg

5364ufk.jpg

4p4d2r7.jpg

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb ook lekkage gehad toen ik auto net had antonio (ook natiigheid onder bestuurdersstoel) edit: bijrijderskant

bij mij zat het probleem in de afdichting van het interieurfilterhuis.

omdat uit te sluiten moet je die ff demonteren

gr Jee

• 0
Geplaatst

Om daar goed bij te komen kan je beste ruitenwissers even demonteren, de afdekplaat en de watergeleider. Tevens even onder je acuu kijken of je afvoer schoon is

gr Jee

ps zal je ff fotos mailen, krijg ze weer niet op de server hier

• 0
Geplaatst

Moet toch maar eens preventief de accu lichten zo te zien.

jee, wat is er gebeurd met die afdekkap links-onder op de foto??

• 0
Geplaatst

ik bedoelde natuurlijk de bijrijderskant, schreef t verkeerd

@DM, dat rubber was bij mij helemaal gescheurd en die bak moest er savonds weer in omdat dealer het niet op voorraad had, dus had ik ff een noodreparatie met ducktape gedaan :)

gr Jee

• 0
Geplaatst

Beetje overdreven zoveel werk voor de installatie van PDC en comfortblinker :P

Grapje! Goed te zien dat je doortastend te werk gaat bij water in je wagen. Voor je het weet het je een muffe lucht en schimmel in je wagen.

Suc6 :thumb:

• 0
Geplaatst

Ik heb het bakje van de pollenfilter losgehaald en de rubber was gekrompen en kapot in twee stukken.

De vloerbedekking is bijna droog, dus morgen ga ik alles weer terug zetten.

Dus morgen wordt een lange dag :blink1:

4xzghmo.jpg

• 0
Geplaatst

ghe ghe, zeg maar ervaringsdeskundige....

heb ook natte vloer gehad en gelukkig vrij snel gevonden waar t euvel zat.

Mooi voor in de KB, bekende lekkage plekken van passat

gr Jee

• 0
Geplaatst

Ik heb vandaag het bakje besteld en dat kan ik woensdag op gaan halen bij de dealer.

Filterhuis kost € 13, 10 en de tweede rubber kost € 6,55 ex btw.

De sensoren werken goed, dus ik ben er tevreden mee. Alleen die draad moet ik nog op een andere plaats zetten. Ik vind het niet mooi.

Ik heb ook een temperatuurmeter ingebouwd van de versterker in de armsteun. Ik heb hem getest met een fohn :P

4lsf0g8.jpg

62ye2vl.jpg

4uek0np.jpg

4uc780w.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden