Ga naar inhoud
  • 0

Qi lader


eerse032

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
10 minuten geleden, Patrickje85 zei:

Bij de B8 zit er een USB in de asbak (actief voor CarPlay) en 1 onder de armsteun (niet werkend voor CarPlay).

Nu wil ik de draadloze lader van inbay inbouwen maar dan komt de voorste ter vervallen (of kan die onder de laadpad nog gebruikt worden?) maar die heb ik nodig voor CarPlay 

Correctie, bij uw B8 werkt enkel de USB in de asbak enkel met carplay en deze in de armsteun niet. Dat is niet bij elke B8 zo.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, dieseltje zei:

Moet die lader aan de radio ? Anders zou ik die gewoon via een geschakelde 12V aansluiting doen.

Nee die wordt doorgelust van een bestaande 12 volt aansluiting, maar het deel waar de USB zit gaat dan weg in de asbak

1 minuut geleden, wulfke zei:

Correctie, bij uw B8 werkt enkel de USB in de asbak enkel met carplay en deze in de armsteun niet. Dat is niet bij elke B8 zo.

Maar dat zeg ik toch of heb ik het verkeerd gezegd? Maar wat jij zegt klopt helaas, in armsteun werkt CarPlay niet, dat is niet alsnog te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 minuten geleden, Patrickje85 zei:

Maar dat zeg ik toch of heb ik het verkeerd gezegd? Maar wat jij zegt klopt helaas, in armsteun werkt CarPlay niet, dat is niet alsnog te maken?

U schreef dat dit bij de B8 zo is. Ik corrigeer gewoon dat dit niet bij elke B8 zo is. U heeft waarschijnlijk een 2015 model B8.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Patrickje85 zei:

Ow zo, excuus, mijn B8 is van december 2016, MY2017 als het goed is

Geen probleem. Beide USB aansluitingen zouden bij dit MJ het moeten doen op carplay. (Net even je voorstel topic nagelezen) en kan even goed gerelateerd zijn met de unit in het handschoenkastje. Of de USB hub faalt (nog wel eens voorbij gekomen dat deze defect is). Bij mijn 2016 model worden beide USB aansluitingen herkend voor Carplay

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, wulfke zei:

Geen probleem. Beide USB aansluitingen zouden bij dit MJ het moeten doen op carplay. (Net even je voorstel topic nagelezen) en kan even goed gerelateerd zijn met de unit in het handschoenkastje. Of de USB hub faalt (nog wel eens voorbij gekomen dat deze defect is). Bij mijn 2016 model worden beide USB aansluitingen herkend voor Carplay

Zat er net aan te denken zou het daar nog wat mee te maken kunnen hebben… zal dat weten na mijn bezoek aan de dealer.

Zal ook eens kijken of die in de armsteun wel gewoon een USB stick accepteert.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
17 uren geleden, Patrickje85 zei:

Zat er net aan te denken zou het daar nog wat mee te maken kunnen hebben… zal dat weten na mijn bezoek aan de dealer.

Zal ook eens kijken of die in de armsteun wel gewoon een USB stick accepteert.

Bedankt!

USB stick met muziek werkt in de armsteun wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden