Ga naar inhoud
  • 0

Wat voor onderstel?


Passat-06

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een vraagje.

Hoe kan ik zien wat voor onderstel mijn Passat heeft?

Volgens de garage is het een sport onderstel, maar ik dacht dat dat alleen onder een "sport-line" model zit.

Volgens mijn gegevens heb ik een "bussines-line" en dat zie ik ook elke keer als ik ergens mijn kenteken invul op bv een onderdelen site....

Ik heb gehoord dat dat te zien is aan het chassisnummer, maar ik weet niet hoe...

 

Alvast bedankt!

Grt, Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Enige wat ik zo weet is dat in je kofferbak..waar reservewiel moet liggen een grote sticker zit met nummers.

Nu weet ik ff niet op welke site je moet zijn maar je vult de nummers in en de opties of standaard zaken worden weergegeven.zoek ff op google naar vw optiecodes bv..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een VW Sportonderstel is een optie die je op elke Passat kan bijbestellen. Alleen op de Sportline maakte het al deel uit van het pakket.

 

Een Passat is altijd een Trend-, Comfort-, Sport- of Highline uitvoering. Een Businessline was weer een uitbreiding op een van deze pakketten. Dus meer een commerciële naam die Pon aan een combinatie van opties gaf onder de noemer Business line. Volgens mij ging het om parkeersensoren, radio, stuurwielbediening en een handsfree set.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thnx rob 44 en bm-er voor de reakties.
Ik had alleen ff verder moeten kijken dan mn neus lang is.... staat inderdaad in het serviceboekje en in de reservewielkast.
Daar staat "SPORT", dus ik ga ervanuit dat het een "Sportline" uitvoering is.
Heb 'm 2 jaar geleden 2de hands gekocht en er werd toen bverteld dat het een bussinesline was.... NOT dus...
Maar goed, weer wat wijzer geworden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Passat-06

 

Zoals Bm-er het al aangaf is/was ''businessline'' een pakket die je erbij kon kiezen als je dat wilde.

Zitten die dingen die Bm-er o.a. opnoemde niet ertussen, dan kan je concluderen dat er geen businessline pakket op zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is de Passat waar het over gaat diegene welke je als profiel foto hebt?

 

Plaats anders een foto van je Passat. Eentje van de binnen en buitenkant, dat kunnen we zo zien welke uitvoering je hebt.

 

De Passat van je profiel foto heeft namelijk chromen lijsten op de gril en raamlijst. Dan lijkt het namelijk een highline. Een Sportline heeft namelijk alleen chromen sierlijsten op de deur en niet om de ramen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T530 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een VW Sportonderstel is een optie die je op elke Passat kan bijbestellen. Alleen op de Sportline maakte het al deel uit van het pakket.

 

Een Passat is altijd een Trend-, Comfort-, Sport- of Highline uitvoering. Een Businessline was weer een uitbreiding op een van deze pakketten. Dus meer een commerciële naam die Pon aan een combinatie van opties gaf onder de noemer Business line. Volgens mij ging het om parkeersensoren, radio, stuurwielbediening en een handsfree set.

Ipv een radio werd de Businessline geleverd met een RNS 300 welke je kon uitbreiden naar een MFD2. Ook werd deze ook geleverd met parkeersensoren achter, dit was ook uit te breiden naar voor + achter.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T530 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Passat van je profiel foto heeft namelijk chromen lijsten op de gril en raamlijst. Dan lijkt het namelijk een highline. Een Sportline heeft namelijk alleen chromen sierlijsten op de deur en niet om de ramen.

Is waar, maar wat ook waar is, is dat je bij een Sportline chromen lijsten gewoon als optie kon bijbestellen.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is de Passat waar het over gaat diegene welke je als profiel foto hebt?

Plaats anders een foto van je Passat. Eentje van de binnen en buitenkant, dat kunnen we zo zien welke uitvoering je hebt.

De Passat van je profiel foto heeft namelijk chromen lijsten op de gril en raamlijst. Dan lijkt het namelijk een highline. Een Sportline heeft namelijk alleen chromen sierlijsten op de deur en niet om de ramen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T530 met Tapatalk

Beetje wazig bij de modellen lijn;ik heb a fabriek geen highline maar toch rondom chrome,enkel dakrailen zijn zwart;

Origineel zat er een rcd 300 in;ik meen dat ik een comfortline heb maar wel met xenon en kessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje wazig bij de modellen lijn;ik heb a fabriek geen highline maar toch rondom chrome,enkel dakrailen zijn zwart;

Origineel zat er een rcd 300 in;ik meen dat ik een comfortline heb maar wel met xenon en kessy

Is niks wazigs aan. Je hebt gewoon een Comfortline met wat opties.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Was het maar waar BARRY_TDI dat de mijne een stretch limo was,dan was ik nu een hele gelukkige passat rijder.

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden