Ga naar inhoud
  • 0

foto's bij contacten syncen in discovery Pro


morris

Vraag

Hoi,

weet iemand hoe je het voor elkaar zou moeten krijgen om standaard bij alle contacten de foto's mee te syncen naar de DiscoveryPro ?

Ik heb een android toestel (Nexus5).

 

contacten synchroniseren gaat wel, maar er worden geen foto's mee gestuurd. (terwijl dat vinkje in de DiscoveryPro wel aanstaat).

 

Als ik vanuit de telefoon een enkel contact naar de Auto verzend ("contact delen") via bluetooth, dan komt deze wel aan in de auto inclusief foto.

Maar dat contact staat er dan 2x in. (hij was al gesynchroniseerd via het adresboek, zonder foto) en komt er nu 1x extra bij maar nu inclusief een foto.

 

De foto's zelf kunnen dus gewoon in de carkit, maar de DiscoveryPro haalt ze niet op uit het adresboek?

Iemand daar meer info over?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok,

schijnt een foutje te zijn van Google.. in sommige updates wordt het gefixt, maar in sommige nieuwere wordt het dan weer gesloopt ;)

(ik heb een Nexus) dus redelijk vaak software updates van Google.

 

Met de app 'bluetooth PhoneBook' wordt heel netjes het PBAP protocol aangehouden, en dan gaan foto's dus wel netjes mee naar je Discovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook dit probleem als de foto's op men gsm afkomstig zijn van een synchronisatie met facebook.

Bij de belangrijkste contacten heb ik zelf een foto toegevoegd manueel op men gsm en deze komen wel steeds mee naar de pro.

Handig is dit ook niet maar toch een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden