Ga naar inhoud
  • 0

Airbags overzetten in ander interieur


Fopperr

Vraag

Mijn oog is gevallen op een mooi zwart vollederen interieur. Nu zitten er geen airbags meer in en moeten de mijne overgeplaatst worden.

 

Ik heb het interieur nog niet gekocht omdat ik even zeker wil weten dat het goed te doen is.

 

Iemand hier ervaring mee?

 

804e358baa89ec33791166b1657fb010.jpg

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Daarvoor zou ik het zeker niet laten liggen en zeker niet als de prijs goed is naar jouw mening. Is wel wat werk maar zeker nog haalbaar en als de airbags eruit zijn zijn de zetels meestal nog open om zo de airbags erin te kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Middenarmsteun hoef je ook niet volledig te kopen, je kan ook rondzoeken naar enkel het klapdeel, dat kan je ook apart vervangen ipv de volledige middenconsole.

 

Als je hulp krijgt van Matthijs zie ik er zeker geen problemen in en als de zetels nog open zijn heb je ook al zicht van het en waar het open kan.

 

Ik weet niet hoe jouw huidige interieur is uitgerust met opties maar indien je van niet verwarmd naar verwarmd gaat zal je ook wat bedrading moeten bijleggen en een ander clima paneel moeten plaatsen. Maar ook bij dit zou dit geen punt mogen vormen om het te laten staan. Naar mijn mening zal je er spijt van hebben als je het niet doet. Mooie upgrade qua zitomfort en uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De airbags uit een 3C interieur zullen wel niet passen gok ik. Je zou dat nog even na kunnen kijken, dan heb ik de airbags voor een prikkie voor je. Het gaat dan om een comfortline interieur wat ik over heb (2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De airbags uit een 3C interieur zullen wel niet passen gok ik. Je zou dat nog even na kunnen kijken, dan heb ik de airbags voor een prikkie voor je. Het gaat dan om een comfortline interieur wat ik over heb (2x)

Foppe heeft een B7 en is volgens mij een B7 interieur in de aanbieding. Zie toch allezins B7 deurpanelen. aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik meen me te herinneren dat 3c airbags ook gewoon passen, maar 100% zeker ben ik er niet van. Overigens is het plaatsen van die dingen prima te doen hoor. Het is gewoon 'n beetje 'n prutswerkje waar je best je tijd voor neemt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verkoper gaf aan dat de stoelen nog "los" liggen. Enige wat verder over gezet dient te worden is de gordel in de achterbank. De mijne is nog perfect dus dat is geen probleem.

 

De bestuurderszetel heeft wat krassen door ritsen aan de broek van de vorige eigenaar. Denk dat dit wel weg te halen is dmv een goede ledervet of anders evt te verven (aanrader Matthijs).

 

a58dc8ff3e0cfdb1de4998c00d6e75f4.jpg

 

 

Verzonden met de meest waardeloze App; Tapatalk!

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Foppe heeft een B7 en is volgens mij een B7 interieur in de aanbieding. Zie toch allezins B7 deurpanelen.

Ja ik gelezen:

"De airbags uit een 3C interieur zullen wel niet passen gok ik"

 

@@Fopperr je mag sowieso komen passen/checken hoor. Zie maar even. Hoef de wereld niet voor die airbags, als het past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@7700 bedankt voor je aanbod. Ik bouw degene over welke momenteel in mijn interieur zit. Dan weet ik zeker dat ze passen en ook dat ze werken.

 

Set zal maandag/dinsdag wel geleverd worden. Dan eerst goed schoonmaken en in ledervet zetten en dan eens beginnen met de inbouw.

 

@@wulfke ja prijs was goed .

 

Iig hopen dat mn rugklachten na een lange rit hierdoor minder worden.

 

 

Verzonden met de meest waardeloze App; Tapatalk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd ff met colorlock set bij werken. Mooie set foppe!

Thnks Dennis! Matthijs stelde idd ook colorlock voor. Eerst maar even kijken hoe en wat met ledervet op te lossen is. Bij mijn lederenbank thuis poets ik met ledervet bijna alle krassen die de honden maken weg, dus denk dat ik daar een heel eind mee kom.

 

We shall see

 

 

Verzonden met de meest waardeloze App; Tapatalk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah zwart dus :)

 

Met ledervet los je dat niet op, de verf is daar weg, colourlock geeft tijdelijk een goed resultaat (heb ik het interieur van onze 3 cabrio ooit mee gedaan) maar je blijft aan de gang, ik heb het lederen interieur van onze snoek later restaureren en die man heeft onderstaande gebruikt, na bijna 3 jaar nog perfect en dat was 40 jaar oud leer, ik kan voorbeeld foto's voor en na plaatsen als je wilt. Geef maar even een seintje beter in 1 keer goed dan dat je opnieuw moet. In jouw geval is het makkelijk zelf te doen

 

d17f7474ff15fe2f27e3ca78b2907f96.jpg

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

aangepast door Micky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hierbij wat foto's, wat voor en na is zie je zo, na is niet direct, maar meer dan 2,5 jaar later, dat van HG is goedkoper dan een andere optie trouwens, behalve als je het laat doen zoals ik, dat was de prijs van een lederen interieur voor Passat, maar wij moeten ook gaten laten repareren en deurpanelen laten doen :)

 

Edit: waarom gooit hij de foto's door elkaar en kantelt hij er 1???

post-12066-0-57350000-1471464462_thumb.jpg

post-12066-0-47850500-1471464501_thumb.jpg

post-12066-0-81990800-1471464574_thumb.jpg

post-12066-0-22524900-1471464603_thumb.jpg

aangepast door Micky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Rachid17

 

Een oud mannetje in de buurt van Apeldoorn heeft het toen gedaan, het hele interieur is daar heen geweest, incl. de deurpanelen enz., maar ik weet het zo niet, ik heb de auto gekocht met veel aanpassingen die gedaan moesten worden, 1 ervan was een interieur restauratie die stond voor bijna 1000 euro op de bon mede omdat er een paar gaten in het leer zaten en de panelen natuurlijk oud zijn en veel moeite vragen weer fatsoenlijk gemonteerd te worden, tevens moest alles opgestuurd worden, in- en uitgebouwd worden enz. het bedrag was peanuts op de hele auto en daarom hebben we het gedaan, gewoon een investering voor de toekomst, maar als ik het zou moeten doen terwijl ik de auto al heb en er geen gaten in het leer zitten, dan zou ik het zelf doen, ik heb lederen delen zelf gedaan inmiddels ivm kleine aanpassingen in het interieur en je kunt het gewoon zelf, dan betaal je alleen iets van 30 euro voor de verf en wat ander materiaal.

als je online leest hoe je leer moet schoonmaken en opruwen enz. dan is het echt een makkie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zelf doen is makkelijk, zelf wil ik er niet aan gaan zitten knutselen vanwege geen ervaring eraan.

 

Het zijn bij mijn 2 voor stoelen die gedaan moeten worden, het zijn de randen ervan die aangevreten zijn .

Heb gekeken in mijn historie, maar kan het helaas nog niet terug vinden, lukt dat wel dan plaats ik het hier, of ik stuur je een pm, maar het is best een tijd terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden