Ga naar inhoud
  • 0

Soort van omvormer(denk ik) 230v 50hz 150w


Thomas_D

Vraag

Hey Allemaal,

 

Ik kon zo 1.2.3 niet een soortgelijke vraag vinden, mocht die er wel zijn, alvast excuses.

 

Iemand enig idee over het hoe en wat betreffende de bijgevoegde foto?

 

Ik snap nog wel dat het waarschijnlijk een hip weggewerkte omvormer of aansluiting daarvoor is, maar daarna houd het op.

 

Als ik er een stekker in doe gebeurd het niets(oplader telefoon).

 

A: Of ik snap het echt helemaal niet.

B: Misschien een overleden zekering ofzo.

 

Ik heb deze deze auto net 2 weken.

VW passat 1.9 TDI Bluemotion 2007

 

Dont shoot me if i sound stupid.  :angel:

 

 

Alvast Bedankt

 

post-25216-0-09206700-1471304251_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit stopcontact zit achterop de middenconsole en makkelijkst bereikbaar voor de passagiers op de achterbank. De omvormer zelf zit weggewerkt achter het plaatje dat net onder het stopcontact zit. De omvormer heeft 1 voedingsdraad en 1 stuurdraad om de omvormer te activeren en uiteraard nog een massa. Het stopcontact heeft een led net boven het inplug gedeelte welke groen gaat branden wanneer er een belasting ingeplugd word of rood bij bvb overbelasting. Bij geen belasting aangesloten zal de led niet oplichten. Ook moet het contact ingeschakeld zijn om de omvormer te activeren. De omvormer zelf zit gezekerd maar weet even niet meer dewelke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Top, Auto starten en pluggen maar  :thumb:  Thnx alllemaal,

 

Vandaag maar ff geprobeerd om het snoertje van mijn dashcam netjes weg te werken zodat deze netjes aan gaat als de auto start en stopt als ie uitgaat.

wat blijkt.... snoertje te kort  :cry:.

 

Nu kan ik mijn 12V aansluiting bij de asbak vrij houden voor opladen van m'n telefoon :)(helaas geen constant spanning)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Top, Auto starten en pluggen maar  :thumb:  Thnx alllemaal,

 

Vandaag maar ff geprobeerd om het snoertje van mijn dashcam netjes weg te werken zodat deze netjes aan gaat als de auto start en stopt als ie uitgaat.

wat blijkt.... snoertje te kort  :cry:.

 

Nu kan ik mijn 12V aansluiting bij de asbak vrij houden voor opladen van m'n telefoon :)(helaas geen constant spanning)

kabel van dashcam gewoon achter de bekleding inwerken en bij de zekeringkast inpluggen op 'n 12v stopcontact uit de doe-het-zelf. Geen geklooi met losliggende kabels meer en je hebt al je stekkers beschikbaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden