Ga naar inhoud
  • 0

US Light Passat B7


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ben op zoek om US light op de Passat B7 te krijgen.

Nu kwam ik dit tijdens op een duits forum. Is iemand hier bekend mee, al geprobeerd? Kan iemand het proberen, ik heb even geen VCDS meer...

http://www.motor-talk.de/forum/b7-us-standlicht-via-vag-com-t1732712.html

Habe leider meine 'beweisfotos' nicht mehr aufm Rechner, aber es geht doch.

 

Die vor letzte Stelle der Bordnetzsteuergerät Codierung sollte dies verändern:

 

STG 09 (Bordnetz) auswählen

STG Codierung -> Funktion 07

 

0xxx?: Ländervariante

 

1 - Rest der Welt

2 - Nordländer (Finnland, Schweden, Norwegen, Dänemark)

3 - USA

4 – Kanada

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat klopt, maar heeft iemand het hier al werkend gekregen. Is mn belangrijkste vraag. Ik heb dit nooit nog veranderd, maar bij 09 of 46 kan ik geen instellingen vinden. En als ik op op canada zet, wat veranderd er dan nog meer?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt dat je wil helpen. Kan zelf wel aan vcds komen, maar weet niet wanneer dat is. Dacht, misschien heeft iemand dit al geprobeerd en kam bevestigen dat het werkt. Dan wacht ik f tot ik de auto er aan kan hangen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat klopt, maar heeft iemand het hier al werkend gekregen. Is mn belangrijkste vraag. Ik heb dit nooit nog veranderd, maar bij 09 of 46 kan ik geen instellingen vinden. En als ik op op canada zet, wat veranderd er dan nog meer?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Wanneer je Canada instelt dan krijg je foutcodes van je ABS...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft iemand dit al werkende gekregen in een b7. Zag vandaag een witte CC rijden met us light in de knipperlichten, dit was nog een b6 cc. Nu heb ik een b7 cc maar zonder facelift maar wel met de zelfde knipperlichten alleen met een b7 bcm. Heb er al is naar gekeken maar kon het in de b7 bcm niet instellen in de bekende bytes misschien dat het nog kan met de verborgen bites.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit werkend gehad met mijn oem xenon/led koplampen. Heb het weer uit laten schakelen want ik vondt het niet mooi staan. Kan me nog herinneren dat het percentage kon ingesteld worden hoe fel ze branden en dat mijn leds onder de 50% begonnen te knipperen. Ik weet niet of het uit maakt maar het was met vcp gedaan

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden