Ga naar inhoud
  • 0

VW interieurcodes


rvandenb

Vraag

Ik ben na problemen met de bijrijdersstoel op zoek naar een vervangende stoel in dezelfde stof en kleur. Ik rijd een Trendline (metallic zwart) met zwart interieur en stoelen van deels zwarte stof met midden zit en midden rugpand donkergrijs met zwarte blokje er in.

 

Nu heb ik een 2ehands autostoel op het oog maar ben niet zeker van de juiste kleur. En de kleur zoals op de foto afgebeeld lijkt een stuk lichter dan die van mij. Ik ben op zoek gegaan naar de interieur code om die te kunnen vergelijken

 

Op de codesticker bij het reservewiel staat o.a. het volgende:

 

ENG.CODE /TRANS. CODE  : ALT       FXR

 

PAINT NO. / INTERIOUR        : LC9Z     RW

 

Met daaronder diverse

 

M-AUSST/ Options:                 X2C BOA C4Q etc..

 

Klopt het dat de code van het interieur RW is? Heeft de stof ook nog een gewone naam?

 

Klopt het dat de code van de lak kleur LC9Z is? Handig te weten voor het bijwerken van kleine beschadigingen.

 

Weet iemand waar ik de betekenis van (interieur)codes van een Volkswagen Passat kan opzoeken? Ik weet niet hoe algemeen dergelijke codes zijn. Voor Volkswagen of specifiek Passat/Bouwjaar. Ik heb al moeite de codesticker te ontcijferen.. :mrgreen:

 

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

LC9Zis de kleur " black magic pearl" met dit nr kun je bij de dealer een lakstift bestellen, zijn bij deze lak een stift met kleur en een met blanke lak. Anders kun je met dit nr effe googelen voor lak maar die zul je elders niet echt goedkoper vinden dan bij de dealer. Dacht iets van €16,-

Voor de rest van de id nrs moet je effe googelen. Er staat zat op internet over de vw id nrs.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, maar je moet echt zelf gaan Googelen, daar ben je zo een paar uur mee kwijt maar je krijgt er geen natte rug of vieze handen van.

Ik heb deze vraag nog nooit voorbij zien komen.

Meeste kun je toch vinden op Duitse sites.

Je kunt bijv hier beginnen.

 

http://www.motor-talk.de/forum/ausstattung-anhand-fahrzeugnummer-t5029813.html

 

Wordt doorverwezen naar Erwin, kun je gratis als particulier een account aanmaken. Kan zijn dat je dan 5 € of zo moet betalen voor alle gegevens die aan je chassisnr zijn gelinkt. Op Duitse sites hebben ze het altijd over

Die Fahrzeug-Identifizierungsnummer (FIN)

https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do;jsessionid=160CE537660BEAEA6C22AA590E4D6317.ASTPERWEU01

 

Maar wellicht is het het handigste om met je kenteken en een foto van je sticker of het afleveringsboekje, daar staan voorin ook alle codes, effe langs een magazijn man van een vw dealer te gaan. Die kan het denk ik zo voor je opzoeken.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden