Ga naar inhoud
  • 0

Probleem dimlicht/parkeerlicht 3c b6


Passat Rdi

Vraag

Mannen vandaag toch nog even begonnen met de r line roosters en Nieuwe lens mistlampen te plaatsen dit ging lekker vlot dus dacht laat ik ook gelijk m'n licht probleem aanpakken er was al een tijdje een xenon lamp kapot (geen oem) had al twee nieuwe liggen dus gelijk vervangen en er was weer licht. M'n beide stadslampjes van Alli deden het ook al een tijd niet dus die er uit en weer originele er in maar nu schets mijn verbazing dat die het ook niet deden lampjes getest deze waren goed alli ledjes getest die deden het ook nog connector gemeten of er spanning opstond maar nee geen spanning zekering door gemeten en getest in de zekering kasten deze zijn wel goed aan beide kanten maar bij beide lampen geen spanning op het dimlicht. Heeft er iemand een positie verklaring van de lamp stekker zodat ik daar kan meten waar het fout gaat alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij een 3C8 boordnet kan je de stadslichten uit programmeren dit samen met de dagrij verlichting. Misschien dat daar iets verkeerd is gegaan. Je kan dan aanvinken dat je dagrijverlichting heb en dan gaat automatisch het stadslicht uit. Dit kan je dan weer opheffen door een andere bit aan te vinken maar weet even niet uit het hoofd welke. Was ergens achteraan maar meestal een ongedocumenteerde bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Opgelost had inderdaad iets fout gecodeerd had bij 09 byte 22 bit 5 aan gevinkt (licht/zicht menu inactieve) deze weer afgevinkt en stadslicht en parkeer licht werkt weer.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi dat het opgelost is maar wel raar dat je zo terug de stadslichten werkende krijgt. Deze setting is enkel om het licht en zicht menu te activeren in de teller.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi dat het opgelost is maar wel raar dat je zo terug de stadslichten werkende krijgt. Deze setting is enkel om het licht en zicht menu te activeren in de teller.

Dat is een foutje (of een van de foutjes) in de labelfiles van VCDS... heb dit nog al eens ergens gelezen.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden