Ga naar inhoud
  • 0

Onderdeel lendensteun passagiersstoel


rvandenb

Vraag

Ik ben op zoek naar een onderdeel van de passagiersstoel waar de lendensteun mee te verstellen is. Ik bedoel niet de draaiknop maar het gedeelte dat verbonden is aan het mechaniek van de lendensteun.

 

Ik heb er een plaatje van bijgevoegd. Ik hoop dat het plaatje duidelijk genoeg is. Het gaat om onderdeel nummer 22.

 

post-25150-0-13611800-1470408066_thumb.jpg

 

Het plaatje vond ik overigens op internet bij de site da.etka.me .

 

Ik heb de VAGparts database doorzocht (VW/Europa/Passat/2003) maar kan tot mijn frustratie het onderdeel niet vinden.

 

Wie helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou het deze kunnen zijn (Passat 2003), lendensteun. Staat als één compleet onderdeel gemarkeerd, prijs +/- 90 euro. Sorry, 85 euro ex BTW.

En zo te zien moet heel je stoel er voor uit elkaar gehaald worden....

 

post-13946-0-69316800-1470505558_thumb.jpg

 

grtz, dre

aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik al eens gedaan (en Dreke ongetwijfeld ook al) om mijn airbag uit m'n stoel te halen en deze te wisselen om in een andere stoel te zetten.

Alleen niet bij een stoel van een BG... zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie op zich niet op tegen het repareren van de stoel. Er is echter nog een mankement aan dezelfde stoel (hoogteverstelling) die aan 1 kant blijft hangen. Wellicht is het efficiënter om gewoon een vervangende stoel aan te schaffen. Die zijn 2ehands ook al wel te krijgen tegen een prijs van rond de 100 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden