Ga naar inhoud
  • 0

bestuurderstoel airbag uitschakelen / omleiden


helibart

Vraag

Beste forum leden,

vraagje, ik heb in mijn passat 3 c variant ui 2007 mijn ass stoel geplaatst. Daarom is de airbag uitgeschakeld. nu brand het waarschuwingslampje in mijn dash boord. Ik heb iets gehoord dat er een stekker bestaand die het signal uit geschakeld. heeft iemand hier wel eens van gehoord. of is het bij de dealer uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als iemand me kan zeggen waar de weerstand tussen moet en welke weerstandswaarde ongeveer dan wil ik gerust wel 1tje voor je maken tegen de verzendingskosten naar jou.

 

heb hier de kleuren wit-bruin en groen op de stekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste forum leden,

vraagje, ik heb in mijn passat 3 c variant ui 2007 mijn ass stoel geplaatst. Daarom is de airbag uitgeschakeld. nu brand het waarschuwingslampje in mijn dash boord. Ik heb iets gehoord dat er een stekker bestaand die het signal uit geschakeld. heeft iemand hier wel eens van gehoord. of is het bij de dealer uit te schakelen.

Ik weet dat ervoor de B5(.5) afsluitweerstanden leverbaar zijn voor de Airbagaansluiting.

Kosten alleen best veel en ik weet niet of ze werken. Wel heb ik deze op de plank liggen, dus testen kan wel .......

 

 

 

Verzonden door zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het niet makkelijker om het lampje uit de radio kader te klikken en ergens achter/onder de radio te leggen ? Om het gat op te vullen kan je een 2de hands lampje erin klikken zonder het aan te sluiten. Lampje is niet meer functioneel en de airbag blijft uitgeschakeld. Het lampje zelf kost mogelijks maar een tientje en het omwisselen is zo gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het niet makkelijker om het lampje uit de radio kader te klikken en ergens achter/onder de radio te leggen ? Om het gat op te vullen kan je een 2de hands lampje erin klikken zonder het aan te sluiten. Lampje is niet meer functioneel en de airbag blijft uitgeschakeld. Het lampje zelf kost mogelijks maar een tientje en het omwisselen is zo gedaan.

Hoi Wulfke,

Ik snap even niet wat je bedoelt met lampje in het radio kader.Maar bedoel je het waarschuwings lampje in het dashboard en fisiek uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bart, bedoel je het airbag icoontje in je teller?

 

Voor NEC tellers (zwart/wit en kleur) heb ik ooit iets gevonden in de eeprom om dit uit te zetten.

Als je een rood/witte teller hebt dan weet ik het niet.

 

 

Gr. Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Wulfke,

Ik snap even niet wat je bedoelt met lampje in het radio kader.Maar bedoel je het waarschuwings lampje in het dashboard en fisiek uithalen.

Sorry, ik dacht dat ze de airbag hadden uitgeschakeld en dat het u stoorde dat het lampje onder de radio brandde. U kan namelijk de airbag uitzetten dmv de sleutelschakelaar in het handschoenkastje. Maar het gaat hier om de stoel airbag. Had het even allemaal verkeerd geïnterpreteerd.

 

Dan zal het idd met een weerstandje moeten overbrugd worden of u bouwt de airbag uit uit de stoel en sluit deze zo aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden