Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit onderwerp is blijkbaar populair, want met de zoekfunctie komen hier diverse draadjes uit het verleden naar voren.

Ik wil mijn ramen vanaf de B-stijl laten tinten en zoek een bedrijf in Noord-Holland dat dit netjes kan doen tegen een schappelijke prijs. Wie heeft hier recente (goede) ervaringen mee?

Geplaatst

Zaterdag een afspraak met Dennis van AutoruitfolieFriesland.nl - niet te ver uit de buurt en een nette prijs. Ik zal wel wat pics voor en na posten.

Geplaatst

Ook even volgen, zoek er zelf ook na. Ben benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Zo, vanmorgen even de dijk overgestoken naar Arum waar ik vriendelijk begroet werd door Denny van Autoruitfolie Friesland. Terwijl ik ging genieten van een goed bakkie koffie nam hij de achterkant van mijn auto onderhanden. Na enig overleg gekozen voor de 15% lichtdoorlatende folie. Laat ik de beelden voor zichzelf spreken:

https://drive.google.com/open?id=0B7mKoSZ-1aFkSURYMm1NRDJLSm8

https://drive.google.com/open?id=0B7mKoSZ-1aFkVVBPamdJUm1UbnM

Een vriendelijke prijs, flexibel met inplanning (ik ben gebonden aan het weekend) en op korte termijn mogelijk - oftewel ik ben een tevreden klant die blij is met het resultaat :thumb: :thumb:

Geplaatst

Zo, vanmorgen even de dijk overgestoken naar Arum waar ik vriendelijk begroet werd door Denny van Autoruitfolie Friesland. Terwijl ik ging genieten van een goed bakkie koffie nam hij de achterkant van mijn auto onderhanden. Na enig overleg gekozen voor de 15% lichtdoorlatende folie. Laat ik de beelden voor zichzelf spreken:

https://drive.google.com/open?id=0B7mKoSZ-1aFkSURYMm1NRDJLSm8

https://drive.google.com/open?id=0B7mKoSZ-1aFkVVBPamdJUm1UbnM

Een vriendelijke prijs, flexibel met inplanning (ik ben gebonden aan het weekend) en op korte termijn mogelijk - oftewel ik ben een tevreden klant die blij is met het resultaat :thumb: :thumb:

Super mooi zeg! Je hebt het ovet een mooie prijs. Waar praten we dan over?

Geplaatst

Wat maakt de prijs jou uit Roel. Je gaat toch niet heeeelemaal naar Friesland rijden. Emmen is al te ver sturen voor je. :angel:
Geplaatst

Iets duurder als Emmen, maar voor mij een stuk dichterbij (scheelt een uur heen en een uur terugrijden).

Geplaatst

Wat maakt de prijs jou uit Roel. Je gaat toch niet heeeelemaal naar Friesland rijden. Emmen is al te ver sturen voor je. :angel:

Daarom ben ik nog wel geïnteresseerd in de prijs ;)

Is het niet voor mij, dan wel een ander :D

offotpic: Weet je waarom ik het ver vind? Ik hou niet zo van autorijden. Beter gezegd, is helemaal mijn bezigheid niet

Geplaatst

Daarom ben ik nog wel geïnteresseerd in de prijs ;)

Is het niet voor mij, dan wel een ander :D

offotpic: Weet je waarom ik het ver vind? Ik hou niet zo van autorijden. Beter gezegd, is helemaal mijn bezigheid niet

Ik doe alsof ik dat niet gelezen heb...

Geplaatst

Verkoop mij je blok dan @@roelh.....je krijgt en een vespa motortjr bij die een forumlid wel ff werkend krijgt hehehe

Geplaatst

Ik doe alsof ik dat niet gelezen heb...

Heel goed, lees er aub over heen! Maar dat is wel het eerlijke antwoord

Desondanks wel een Passat liefhebster!

Geplaatst

Valt niet overheen te lezen junge....je hebt een dijk van een wagen gekocht,eentje in goede staat kortom,een kilometervreter.

Maar hij zal niet snel aan zn einde komen bij jou....cheers man

Geplaatst

Iets duurder als Emmen, maar voor mij een stuk dichterbij (scheelt een uur heen en een uur terugrijden).

Ja ben ook wel benieuwd naar de prijs

Geplaatst

Wordt nu wel heeel nieuwsgierig

Ik heb gewoon niks met rijden. Vind het saai, vaak gekke mensen op de weg en het ligt me gewoon niet. Ik doe het omdat het moet (werken en ergens komen). Daarnaast hou ik wel van mooie auto's. Maar dat staat weer loa van autorijden.

Dus een dagje touren met de auto maak je mij niet happy mee.

Geplaatst

Mooi prijsje toch.

Ik vind het aardig wat, 149 euro bij Maurice de Glasstinter en als  er nog 10% van af gaat...134 euro.

Dat scheelt 66 euro en vind ik aardig wat schelen.

Maar goed dat is mijn bescheiden mening  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Geplaatst

Er zijn er ook zat die het gewoon thuis doen,

Ik weet dat Maurice het gewoon goed doet en garanties op het folie geeft en dit voor een mooi  scherp prijsje

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden