Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 ondersteund geen SD kaart ?


Johnny CC

Vraag

Beste lezers wij hebben een probleem met de RNS 510 systeem.

 

Het systeem geeft aan SD kaart fout,nu hebben we vervolgens verschillende kaartjes geprobeerd,maar het probleem blijft.

 

Vervolgens geformatteerd ,en even later geeft het systeem aan  (Systeem wordt gestart) maar dit duurt heel lang en de melding blijft.

 

Is er misschien iemand in de Prov Groningen oid die mij hierbij kan helpen oid.

 

Gr 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb een 4 gb sdhc kaart gebruikt ( eerst gaf hij daarbij een fout in de sd kaart aan, daarna deze geformatteerd en gaf hij aan dat het systeem werd gestart,echter duurt dit al meer dan 5 minuten). Daarnaast heb ik een 16gb geheugenkaart (sd kaart wat in telefoon past) in een adapter gedaan en die geprobeerd (niet geformatteerd) en gaf hij ook een fout in de sd kaart aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat voor software heeft jou RNS ?

 

Heb je de RNS software matig geüpdatet....zoja van welke software heb je geüpdatet en naar welke software toe?

 

Heb je het in stappen gedaan of in een keer, waarom ik dit vraag is omdat ik de zelfde probleem had en een kennis heeft alles opnieuw ingesteld en nu werkt alles goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom @@Johnny CC, ik had je ook al gesproken op FB

 

4 tot 32 GB klopt, dit hangt van je Firmware af die je op je systeem hebt staan.

Ik neem aan dat je alle stappen hebt gedaan die ik op FB ook al zei.

 

Hij ziet de SD wel neem ik aan?

 

Het kan zijn dat de reader vuil is of in ergste geval kapot.

Ik kan deze voor je repareren d.m.v een nieuwe card reader.

 

Meer info via PM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat voor software heeft jou RNS ?

 

Heb je de RNS software matig geüpdatet....zoja van welke software heb je geüpdatet en naar welke software toe?

 

Heb je het in stappen gedaan of in een keer, waarom ik dit vraag is omdat ik de zelfde probleem had en een kennis heeft alles opnieuw ingesteld en nu werkt alles goed

Dit heeft niets met FW te maken Rachid, breng A.U.B niet de leden in de war ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij fappie heeft hij ook de zelfde fout gemaakt,gelijk naar 4020 zonder de 3810.

 

Doe fout had ik gemaakt en de laatste software was niet 100% die ik van de site had

Ik had het nog tegen je gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rachifd

 

Wat voor software heeft jou RNS ?

Heb je de RNS software matig geüpdatet....zoja van welke software heb je geüpdatet en naar welke software toe?

Heb je het in stappen gedaan of in een keer, waarom ik dit vraag is omdat ik de zelfde probleem had en een kennis heeft alles opnieuw ingesteld en nu werkt alles goed

 

Ik weet niet wat voor software onze RNS heeft ,ben niet zo technisch aangelegd.

Software updaten van de RNS weet ik ook niet hoe dat moet,heb wel de sd kaarten geformatteerd op FAT32 dan zegt het systeem.

(systeem wordt gestart) maar dit duurt ellenlang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rachid heeft het wel gedaan...alleen had de 3810 overgeslagen en daar door kreeg ik de melding dat hij geen sd kaarten kon pakken en dat de cd navigatie niet pakte.

 

Nu alles via een kennis terug laten zetten en stap voor stap gedaan en nu werkt alles ???? :mrgreen:

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1e naar 27xx

2e naar 3810

3e naar 4020

4e maximaal 52xx

 

Ik heb die stappen niet gedaan waardoor ik problemen kreeg met sd en cd.

 

Vraag Fappie of je een afspraak met hem kan maken en hij helpt je ermee.

 

Neem wel wat lekkers mee...dat waardeert Fappie wel :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een update.

Fappie is afgelopen zondag bij ons thuis geweest .

Hij heeft de SD lezer vervangen en deze doet het nu perfect.

Tevens direkt een log gemaakt ben hem erg dankbaar,en ook de tijd die Fappie eraan gespendeert heeft.

Rest alleen nog (software update) maar dat komt wel.

 

Gr Johnny

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden