Ga naar inhoud
  • 0

Passat Station 2006 2.0 TDI Airbag regelunit


Jbrunet

Vraag

Door een aanrijding zijn de linker curtain en stoel airbags eruit gekomen. Verder nog schade aan de linker achterophanging.

 

Ik wil deze (laten) repareren en heb alle benodigde onderdelen (sloperijen) op de Airbag regelunit na. Ik ben even naar Maas in Uithoorn geweest om het artikelnr van de Airbag regelunit te weten te komen. Daar vertelden ze mij dat (hoogstwaarschijnlijk) de airbagregelunit niet te hergebruiken is in een andere auto. Dit omdat hij eenmalig ingeleerd is op de betreffende (eerste) auto, en dat dit daarna problemen op zou leveren.

 

Op mijn zoektocht erna kreeg ik sowieso verschillende reacties. De een zei dat je absoluut een andere erin moet zetten die dus nog niet afgegaan is. Anderen daarentegen (en ik lees op marktplaats ook van bedrijven die dit doen) dat de regelunit te resetten is. Kan iemand mij uitleggen wat nu wel of niet kan in dit geval. Een nieuwe airbag regelunit bij Maas kost €380 (ik geloof zelfs zonder BTW). Bij de sloop in de Liede vond ik er een voor €70.

Het gaat om: 3C0909605T-006 (zou de opvolger van 3C0909605J moeten zijn volgens Maas.).

 

Ik hoor het graag.

 

Mvgr, Jeff Brunet de Rochebrune. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden