Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth module blijft om PIN vragen


dieseltje

Vraag

Heb recentelijk bij mijn vader een andere BT module met rSAP  ingebouwd. type 5N0 035 730 A

Deze werkt goed met zijn Samsung Galaxy 5

echter vraagt de module constant om de sim pin in te geven bij opstarten. Daarna werkt de boel goed.

Zodra t contact uit is en je start de boel weer op komt hij weer met de pin.

is dit een setting of is dit wat anders?

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mijn bt module kon ik in de teller aangeven om de pin te onthouden.

Klopt... op de RNS heb je die mogelijkheid niet. Je moet dus via MFA pin ingeven, en dan "SAVE" kiezen... (je krijgt ook "OK" "n "CANCEL" mogelijkheden) Bij OK wordt de pin niet opgeslagen en moet je die bij volgende start weer ingeven.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zat net even te kijken op het internet Dieseltje,en nu pas zie ik het waarom hij om de pin vraagt....je kunt de pin in de telefoon uitzetten en dan zal het geen pin vragen.

 

Probeer dit is ,het is omdat dit een rSAP is die alles overneemt inclusief de pin van je telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

inele modules zijn geschikt voor een EI-Phone en ondersteunen

DDP = Display Data Protocol (voor de rode Displays)

BAP = Operating and Display Protocol (voor de witte Displays)

 

-UHV-Premium module 5N0-035-730-C ht-2

 

Ondersteund:

-HFP = Hands Free Profile (bluetooth verbinding, voor alle telefoons incl EI-phone)

-rSAP = Remote-SIM Access Profile (Neemt je telefoon over, voor bv nokia, je kan dan sms lezen in je mfa/rns)

-A2DP = Advanced Audio Distribution Profile (Media/Audio Files van je telefoon op je rns afspelen bedienen)

 

 

-UHV-Standaard module 1K8-035-730-C (ht-3)

-UHV-Standaard module 1K8-035-730-D (ht-3)

 

Ondersteunen:

-HFP = Hands Free Profile (bluetooth verbinding, voor alle telefoons incl EI-phone)

-A2DP = Advanced Audio Distribution Profile (Media/Audio Files van je telefoon op je rns afspelen bedienen)

 

HT-4 zoals ik eerder aangaf is alleen geschikt voor de witte MFA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

JE kunt ook de Pin via VCDS uitzetten in adres 77, alleen dan kan iedereen zo maar op je bleutooth inloggen.

 

Pin heeft niet met je pin van je telefoon te maken is puur de pin voor je module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit betreft ren rSAP module. De eerste pin is om de module te koppelen. Dat gaf geen probleem.

Daarna moet je de SIM pin ingeven om de module toegang tot je SIM kaart te geven.

Deze pin werd in eerste instantie niet goed opgeslagen. Nu dus wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij klopt dat niet Ronald ?

JE kunt wel degelijk via vcds adrs 77 je pin ingeven hoor

en het is niet de pin die je gebruikt om je tel te activeren bij je provider, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden