Ga naar inhoud
  • 0

Update kaarten Discover Pro / Media Mei 2016


NightBlueBE-R

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Update net geïnstalleerd via een SanDisk USB-stick. Duurde 38 minuten. Downloaden van het bestand en uitpakken van het bestand op de USB-stick duurt allebei langer dan het installeren, maar ach. 

 

Voor de liefhebber de beknopte specs van de USB-stick. Weet niet of het van invloed is op de tijd die nodig is voor installatie: heb vorige keer een SD-kaartje gebruikt met een leessnelheid van 60 MB/s (minder dan de helft van de leessnelheid van de USB die ik dit keer heb gebruikt), installatie duurde toen iets minder lang (toen 35 minuten, nu 38 minuten):

post-24017-0-18461400-1465988828_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de update vandaag ook gedaan. Eerst gestart, en toen auto uitgezet in de veronderstelling dat deze dan wel verder zou gaan iedere keer als ik de auto start.

Dat werkt blijkbaar niet.

Dus toen de auto maar even op contact laten staan. Rond de 35 minuten schat ik.

Maar ik zie geen verschil in de kaarten. Zo staat het nieuwe stukje A4 er blijkbaar nog niet op? (klopt dat?).

Ook hoefde de unit niet te herstarten nadat het updaten klaar was. En nu na de update als ik weer naar in het menu naar update softeware ga, wordt deze update weer gevonden en zou je hem weer uit kunnen voeren. (ik dacht dat als de update uitgevoerd was hij deze niet meer zou weergeven?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de update vandaag ook gedaan. Eerst gestart, en toen auto uitgezet in de veronderstelling dat deze dan wel verder zou gaan iedere keer als ik de auto start.

Dat werkt blijkbaar niet.

Dus toen de auto maar even op contact laten staan. Rond de 35 minuten schat ik.

Maar ik zie geen verschil in de kaarten. Zo staat het nieuwe stukje A4 er blijkbaar nog niet op? (klopt dat?).

Ook hoefde de unit niet te herstarten nadat het updaten klaar was. En nu na de update als ik weer naar in het menu naar update softeware ga, wordt deze update weer gevonden en zou je hem weer uit kunnen voeren. (ik dacht dat als de update uitgevoerd was hij deze niet meer zou weergeven?).

Kijk even welke versie er nu weergegeven wordt. Moet nu 2016/2017 aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb de update ook uitgevoerd, nieuw traject A4 tussen Delft en Rotterdam staat er inderdaad nog niet op (@@morris), erg vreemd, een hoofdweg die vanaf kerst al gereed is.

Daarentegen worden nieuwbouwwijken die nog niet gereed zijn in mijn woonplaats al wel weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk qua kaarten dezelfde als de Skoda kaarten die ik er ca. 2mnd terug op heb gezet. Sindsdien heb ik ook de files in rood op het AID. De kleurnuances die de DP geeft (groen-oranje-rood) zijn er niet. Het is niks of rood.

aangepast door NightBlueBE-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden