Ga naar inhoud
  • 0

Led kenteken verlichting geeft op


FZPassat

Vraag

Beste,

 

Ik heb een passat 3c 2006 Sedan.

 

Nou wil ik er led kenteken verlichting erin doen.

Ik heb er tot nu toe al 3 sets ingedaan, en alle 3 geven ze op na nog niet eens 24 uur.

 

Halogeen blijft gewoon prima werken.

Ik heb ze van Ali express en van Geek. Zijn gewoon prima lampen, want in me interieur en vooraan koplamp T10 werken ze prima.

 

Maar waarom slaan ze nou af in me kentekenverlichting? Krijgen ze teveel spanning ofzo, moet ik een trafotje hebben of iets dergelijks?

 

Hoor het graag.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een 3c uit 2006, maar kan dus die originele led kentekenverlichting erin zetten van de passat vanaf 2011 zonder problemen? Want zie dat BM Parts oem heeft liggen, of moet ik dan ook nog een stuk kabel hebben waar de weerstand misschien in zit.

Volgens mijn weten heeft een 3C MJ2006 geschroefde kenteken verlichting met een festoon lampje erin.

passat 2011 zal een geklikte versie erin hebben dus de lampjes zullen niet direct zomaar uitwisselbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee dat snap ik, alleen ik heb ook last van die roestvorming vanwege dat de lampen geschroefd zitten. Ik ga dit binnenkort laten herstellen door een nieuw stuk plaatwerk erin te laten zetten, en dan kunnen ze de uitsparing maken voor de led uitvoering. Weg probleem met roest en meteen mooi verlicht kenteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden