Ga naar inhoud
  • 0

pilot pro line 5000k


ejhuiskamp

Vraag

Hallo allen,

 

Na 2 jaar heeft 1 lamp het opgegeven. De lamp heeft geen schuld. Ik rijdt altijd met de lampen aan en minstens 2 uur per dag dus ik ben tevreden voor wat betreft de levensduur.

Nu wil ik echter 5000k pro line lampen origineel hebben maar ik weet niet waar ik die kan kopen.

 

iemand een idee waar ik die kan kopen?

 

misschien wel bij Guyke want daar komt de set vandaan maar mijn PB komt steeds terug op de een of andere manier.

 

vr gr ej huiskamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Look what I found on AliExpress

http://s.aliexpress.com/Zv2AvyMF

 

Dit zijn de sets die Pilot ook inkoopt

 

Ik zie wel verschillen. Andere lampen (mindere kwaliteit) zo te zien. Ook zie ik 1 extra connector voor het error canceller, Pilot heeft dit direct aan de ballast zitten. De ballast behuizing lijkt er wel veel op. Die zullen wel extra met massa's  gemaatk worden. Of die internals hetzelfde zijn weet je pas als je ze open maakt en vergelijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0
Zal ik je binnenkort weten te vertellen of ze het goed doen. Heb ze nog niet binnen. Maar ik verwacht geen problemen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Ik heb ondertussen een setje 5000k op de kop getikt maar ook een setje besteld zoals hierboven aangegeven bij Ali Express.

Het enige wat ik wel vervelend vind is dat de adapter bij de Pilot versie er volgens mij bij zat en ik deze nu ingeslepen heb om op de nieuwe lampen te zetten.

 

Of ik heb ze toen op de een of andere manier wel om de kabels kunnen krijgen maar daar heb ik geen idee meer van.

 

gr ej

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de 2 lampen via Alie gekregen. eentje al vervangen was gewoon plug and play, en werkt perfect. moet alleen de andere nog doen omdat er denk ik een beetje kleur verschil is.

Welke heb je genomen ? Deze waarvan ik het linkje heb gepost of een ander setje ?

sowieso denk ik dat het best is dat je ze beide vervangt. Aangezien de ene lamp ouderdomsverschijnselen vertoond zal de andere ook niet veel meer over hebben denk ik.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gisteren toevallig ook een lamp kapot. heb ook de 5000k set destijd bij guyke gekocht. Heeft het 3 jaar gedaan en constant aan!!! Ben er zeer tevreden over.

maar wil ook graag 1 losse lamp bestellen

 

vanwege kleurverschil en te verwachten levensduur van de oude lamp kun je beter beide lampen vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar zijn ze bij Ali wel net zo origineel?

Zolang ze branden als je de lichten aan steekt en dat ze uit gaan als je de lichten uit doet maakt het niet veel meer uit of ze nu origineel zijn of niet..

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vorige week ook de ali express lampen binnen gekregen (deze dus http://nl.aliexpress.com/item/2X-H7-Xenon-Light-Bulb-DC-12V-35W-Xenon-Bulb-Replacement-For-Cnlight-Lamp-5000K-6000K/32334477490.html?spm=2114.13010608.0.91.HNQUR9

)

en aangesloten op mij pilot pro line ballasten en ze werken perfect !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vorige week ook de ali express lampen binnen gekregen (deze dus http://nl.aliexpress.com/item/2X-H7-Xenon-Light-Bulb-DC-12V-35W-Xenon-Bulb-Replacement-For-Cnlight-Lamp-5000K-6000K/32334477490.html?spm=2114.13010608.0.91.HNQUR9

)

en aangesloten op mij pilot pro line ballasten en ze werken perfect !

Ik heb ze net ook besteld, nog steeds tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden