Ga naar inhoud

Favoriete Meguiars Dealers


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend even wat poetsmiddelen bij car fantasy gehaald.

De NTX shampoo, de washmitt, de quik clay, scratchx, step 1 paint cleaner erbij gehaald de andere had ik al en de gold glass trim detailer. Dus kan voorlopig weer zweetdruppels maken op het voorhoofd :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben laatst bij Heuts Automaterialen geweest, omdat deze lekker dicht in de buurt lag. ( Deze heeft 12 vstigingen in Limburg en Brabant )

Een oud collega van mij werkte daar en gaf me maar liefst €50 korting! ( Wel op een bedrag van €230! ) Blijkbaar kunnen ze daar zonder problemen korting geven, ook voor klanten die ze niet kennen.

 

Tevens worden personeelsleden van Heuts getraind door Meguiar's in het verkopen van hun producten. Ze weten dus wel waar ze over praten.

De prijzen zijn exact zoals vermeld op de officiele Meguiar's website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal mijn spullen altijd bij http://www.carclean.nl

 

goede service, vriendelijke en behulpzame mensen, en altijd een product als gratis extraatje.

Deze gasten weten waar ze over praten, zonder dat ze je van alles aansmeren. :wink:

 

Maar kijk ook eens naar andere merken dan Meguiars...

 

Voor mij niet zoveel Meguiars meer (behalve de Goldclass shampoo, die blijft altijd :mrgreen: ), maar vooral Poorboys, DoDo Juice en Wolfgang :wohow::wohow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ik ben laatst bij Heuts Automaterialen geweest, omdat deze lekker dicht in de buurt lag. ( Deze heeft 12 vstigingen in Limburg en Brabant )

Een oud collega van mij werkte daar en gaf me maar liefst €50 korting! ( Wel op een bedrag van €230! ) Blijkbaar kunnen ze daar zonder problemen korting geven, ook voor klanten die ze niet kennen.

 

Tevens worden personeelsleden van Heuts getraind door Meguiar's in het verkopen van hun producten. Ze weten dus wel waar ze over praten.

De prijzen zijn exact zoals vermeld op de officiele Meguiar's website.

 

 

Korting geven kan ook eenvoudig. De marges zijn denk ik erg hoog met die vastgestelde prijzen. Als je ziet wat de prijzen doen momenteel in de states of de UK kan er hier ook nog het nodige af. Zeker is dat de leveranciers (Heuts of Car Clean waar ik ok regelmatig bestel) prima service leveren, dat is ook wat waard. Toch is het nog steeds erg aantrekkelijk om bij grote bedragen eens te shoppen in de UK. Vooral nu het Britse Pond erg laag staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Vanmorgen voor de eerste keer Meguiars shampoo en wax gekocht bij Autoprofi in Hoogeveen. Het is Meguiars NXT Generation Wash & Wax Kit, ik waste voorheen mijn auto met een spons en autoshampoo en wax van Amway. Echter na het lezen van diverse topics op dit forum en een nieuwe auto nu toch maar eens aan de gang met Meguiars en een wash mitt. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Ik ken nog niet zoveel shops, maar bij Leko krijg je echt topservice.

Super aardige mensen en 10% korting. Ze weten ook echt waarover ze praten (tenminste, zo komt het over)

 

Helaas waren ze op vakantie en heb ik bij Shinearama besteld in de UK. Scheelt wel wat geld hoor. Maandagavond besteld en donderdag binnen. Leveringstijd is dus ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal mijn spullen altijd bij http://www.carclean.nl

 

goede service, vriendelijke en behulpzame mensen, en altijd een product als gratis extraatje.

Deze gasten weten waar ze over praten, zonder dat ze je van alles aansmeren. :wink:

 

Maar kijk ook eens naar andere merken dan Meguiars...

 

Voor mij niet zoveel Meguiars meer (behalve de Goldclass shampoo, die blijft altijd :mrgreen: ), maar vooral Poorboys, DoDo Juice en Wolfgang :wohow::wohow:

 

Inderdaad Tinus als je wat verder kijkt in de detailwereld kom je (nou ja wij tweeën dan toch) tot de conclusie dat Meguiars prima spul heeft maar ook stevig geprijsd is. Als je dan wat andere merken gaat gebruiken blijkt dat je minstens net zo goed maar zeker veel goedkoper uit kunt zijn, dan met Meguiars.

Opvallende beweging trouwens dat zodra mensen de stap naar serieus detailen gaan maken ze als eerste bij Meguiars uitkomen en dan eventueel pas later omschakelen naar andere producten. Met de marketing van Meg's is niets mis.

Mijn "preferred supplier" is overigens ook Carclean.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de marketing van Meg's is niets mis.

 

En daar zit 'm nou juist de 'truc'. Die marketing works both ways. Richting eindgebruiker èn richting de klanten van die eindgebruiker. De kans is groter dat deze klant ooit iets van Meguiar's heeft gehoord dan van een ander serieus merk. Er is door Meguiar's dus bewust gekozen voor een zgn pull-strategy.

 

On topic:

 

Informatie haal ik wel vanuit de diverse forums. Het grote prijsverschil bij Shinearama wordt niet gecompenseerd door een eventuele goede service door een Carclean oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Op sommige Meguiar's artikelen betaal je in de VS slechts 35% (!!!) van de Nederlandse prijzen.

Dat is echt te dol. Uit UK importeren of bij grotere partijen uit de VS loont nog altijd de moeite.

Waarom kost een Meguiar's Wash Mitt in NL EUR 17,99 en in de VS slechts US$ 4,99 (=EUR 3,37) ???

 

Mijn verzameling Meguiar's artikelen kost in de VS omgerekend EUR 190,-- en in Nederland EUR 513,--. Beide INCLUSIEF BTW.

Met het verschil kunnen de shipping en douanerechten gemakkelijk betaald worden.

 

Kortom: een schandelijke rip-off door Meguiar's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Alvin, het onderschrift van je bericht kom ik ook vaak tegen onder de berichten van één van de vaste gebruikers van het Carcleanforum, heb je daar die quote vandaan?? :wink::wink:

 

 

Nee, dat onderschrift bungelt er nu al een tijdje onder. Misschien is het wel andersom :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Alvin, het onderschrift van je bericht kom ik ook vaak tegen onder de berichten van één van de vaste gebruikers van het Carcleanforum, heb je daar die quote vandaan?? :wink::wink:

 

 

Nee, dat onderschrift bungelt er nu al een tijdje onder. Misschien is het wel andersom :wink:

Ja natuurlijk, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Heel goed mogelijk, een klassiek geval van "verhaaltje kip en ei"

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik haal mijn meg producten altijd bij skg-carstyling lichtenvoorde www.skg-carstyling.nl

ze hebben in de winkel een mooie hoek met alle producten,

je krijgt voldoende uitleg en het beste aan die winkel is nog dat ze je niet alles proberen aan te smeren als hun vinden dat het niet nodig is of als er een goedkopere oplossing is zullen ze je dat ook echt zeggen en dat geld niet alleen voor meg producten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden