Ga naar inhoud
  • 0

Active Info Display problemen


jacohatt

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet wat de softwareversie van jouw AID is, maar er bestaat software-update voor de AID voor verschillende problemen. Even langs de dealer rijden, die zou hiervan moeten weten. Is een TPI van namelijk.

Bedankt. Ik zal even langs de dealer rijden. Hoe weet ik wat de SW versie van mij AID is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alleen een reset? Geen update?

Let wel op dat je met die terugroepactie ook comfortsluiten en openen op je portierruiten kwijt raakt.

 

Alleen een reset... geen update.  :neutral:

 

 

Je bent alles kwijt wat je hebt aangepast....

 

Gelukkig nog geen aanpassingen! Maar ik ga de 'update' niet laten doen!

 

 

Bedankt voor de info! Ik ga de 'update' niet laten doen!  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@jacohatt .... Ik zie dat je een dsg hebt, ben je er tevreden over ? wij willen er ook eentje bestellen maar lezen zoveel neg erover. weten het even niet.

 

Dat is vaak zo, mensen schrijven graag bij een slechte ervaring, maar zegt niets over het totaal, ik heb nu mijn 2de DSG, ik zou niet meer anders willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@jacohatt .... Ik zie dat je een dsg hebt, ben je er tevreden over ? wij willen er ook eentje bestellen maar lezen zoveel neg erover. weten het even niet.

 

Sorry Micky, ik kom niet zo vaak op de forum...

 

Ik zou ook niet weer iets anders dan een DSG willen. Het is nu mijn 3e (Touran, Passat 3C en nu Passat 3G).

Vooral met de Adaptive Cruise Control is DSG echt een MOET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Afgelopen zaterdag hetzelfde bij mij gebeurt, ook heel het weekend "kaart weergave laden" in beeld

 

Vanochtend weer spontaan hersteld! Afwachten nu maar weer

 

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden