Ga naar inhoud
  • 0

schokbrekers hoe ernstig is dit?


VWPassatje3bg

Vraag

Gisteren was ik de bandenspanning aan het controleren en toen ik naar mijn achter schokbrekers keek viel me het volgende op. Linksachter mistte de hoes en keek ik naar glimmend metaal en rechtsachter zit de hoes er nog wel omheen. Maar ik weet niet voor hoelang. Hoe erg is dat? Moet ik daar gelijk iets aan doen of kan het wachten tot de grote beurt waarbij ook de distributieriem vervangen moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ps vaak als het aanslagrubber verrot is of verpulverd is komt door de demper op zijn en daar hij vaak de klapper krijgt op de aanslagrubber.

 

Tip kijk ff naar je achter demper na.

 

Gr Fai 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha Barry, Diesel986 heeft wel gelijk.ik zou eerder de dempers vervangen ipv schroef set. Tenzij een schroef set beter is. Maar ik heb niet het idee dat de dempers versleten zijn. Auto is nog steeds stabiel en geen ruimte schip. Qua ruimte wel maar niet aan weggedrag. Laatst nog met de caravan mee gereden en dat nog steeds stabiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je zou kunnen kijken bij een Brezan of USN, online Ebay bv. Wat zat zo'n rubber kosten tussen de 15 en 30 euro per stuk?

Geen flauw idee maar ik heb er ook 2 nodig kom ik achter dankzij jou topic :mrgreen:

Als ik wat weet laat ik je weten, als jij wat weet laat mij het weten aub  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0
  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden