Ga naar inhoud
  • 1

64GB SSD in RNS 510


Gast Fappie

Vraag

Net mijn 64 GB SSD in de RNS 510 gezet en opnieuw geformatteerd en ingedeeld.

 

Nu 2GB voor POI 12 GB voor Navigatie 47 GB voor muziek.

 

Man wat is dat ding snel geworden.. alleen al de V13 kaarten installeren 20 min.

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Maak je even een how-to voor ons?

Sorry hier ga ik geen How-to van maken

Ik wil best eens  op een dag wat SSD schijven monteren tegen een kleine vergoeding.... uiteraard dien jezelf voor de SSD te zorgen, of geld over maken dat ik hem voor je regel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Start hij nu ook eerder op in de auto.

Opstarten heeft niets met de HDD te maken, dit heeft puur met de processor van de RNS te maken.

Wel draait de Navigatie watt sneller, het invoeren van adressen etc etc en het schakelen tussen je nummers op de harde schijf.

Dit alles voor een relatief klein bedrag :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooie mod Ronald. Zeer interessant, is het ongepast om te vragen wat het kost? De HDD + jouw werk eraan? Ook mogelijk met een B versie RNS?

Nee tuurlijk niet Dennis @@Dabrother.

 

SSD varieert qua kosten tussen de 27 euro en 65 euro, dit hangt af van de grote van de SSD.

Inbouwen+ formateren en partitioneren doe ik voor 30 euro. Let wel.... de RNS moet bijna geheel uit elkaar  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

En als we dan toch bezig zijn kan ik hem ook nog vrijschakelen en je eigen persoonlijke logincode geven.

 

Uiteraard verzegel ik hem ook weer met een garantielabel.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Let voor al op dat het een PATA SSD (2,5") moet zijn, vooral als je bij Ali bestelt .... da staat vaak IDE SATA die zijn fout!

De prijzen zijn dan ook wel iets hoger 64GB begint bij ca. 49 USD (incl. verzendkosten).... als je de QR code gebruikt ;)

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Let voor al op dat het een PATA SSD (2,5") moet zijn, vooral als je bij Ali bestelt .... da staat vaak IDE SATA die zijn fout!

De prijzen zijn dan ook wel iets hoger 64GB begint bij ca. 55 USD ....

 46 euro incl verzenden

Dit zijn de goede

 

http://de.aliexpress.com/item/Original-KingSpec-PATA-IDE-2-5-128GB-64GB-32GB-16GB-8GB-MLC-Digital-SSD-Solid-State/32646498682.html

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden