Ga naar inhoud
  • 0

Comfortknippers van 3 naar 5


Fopperr

Vraag

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik wil mijn comfortknippers van 3 naar 5 instellen. Ik kan het aanpassen maar hier doet de auto niks mee.

 

Ik beindig de aanpassing met exit en vcds geeft aan dat de aanpassingen zijn geaccepteerd.

Als je het aangepast hebt dan moet je in de teller onder het licht menu resetten naar fabrieks instelling.

Dan werkt het waarschijnlijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr, ik neem aan dat dit voor elke B7 mogelijk moet zijn, toch? Ik ga vrijdag naar @@smi73balk en heb hem gevraagd of hij dit bij mij ook kan doen. Hij wist nog niet dat dit een optie was, maar zou je kunnen aangeven in welk menu dit zit?

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm,

 

Dit staat op gerritspeek:

 

 

 

Comfort knipperen
Comfort Turn Signals / Highway Blinking / Komfortblinken / Autobahnblinken
1x hendel aantikken - 3x knipperen

w.s. vanaf modeljaar ??

  1. [09-Boordnet]
  2. [Hercoderen-07]
  3. [byte 02]  [bit 1]  (de-)activeren

 

Ik ben bang dat het dan alleen maar 3 keer is voor een 3C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geht es auch nicht mit einem neuen 3C8 937 049 sprich 30Byte Steuergerät

 

Komfortblinkerzyklus ändern

Stg 09 Zentralelektrik > Funktion 10 Anpassung > Kanal 31 > alter Wert 3 (3x Blinken; Standard) > Wertebereich zwischen 1-5 eintragbar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat op Gerrit speek staat wil niet betekenen dat dat ook op iedere auto toepasbaar is... is mijn ervaring.

Gerritspeek is voor mijn gevoel ook een beetje "achterhaald". Je komt de site vaak bovenaan tegen, maar het is niet wat andere sites bieden.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3x knipperen kan inderdaad wel handig zijn, maar toch te kort vind ik zelf.

Daarom heb ik de comfortknippering uitgezet in mijn menu.

Ik wist niet dat het aan te passen was.

 

In de Belgische wegcode staat dat je je voornemen om van richting te veranderen TIJDIG kenbaar moet maken EN je moet BLIJVEN knipperen tot de beweging VOLLEDIG uitgevoerd is.

Dat lukt je nooit met 3x knipperen!

Zeker niet omdat er nog bij gespecifieerd staat dat "de beweging met MATIGE snelheid uitgevoerd moet worden".

 

Ik zet die mogelijkheid dus al bij op mijn lijstje voor de volgende Passat (of A4/Superb, ben er nog niet uit) volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3x knipperen kan inderdaad wel handig zijn, maar toch te kort vind ik zelf.

Daarom heb ik de comfortknippering uitgezet in mijn menu.

Ik wist niet dat het aan te passen was.

 

In de Belgische wegcode staat dat je je voornemen om van richting te veranderen TIJDIG kenbaar moet maken EN je moet BLIJVEN knipperen tot de beweging VOLLEDIG uitgevoerd is.

Dat lukt je nooit met 3x knipperen!

Zeker niet omdat er nog bij gespecifieerd staat dat "de beweging met MATIGE snelheid uitgevoerd moet worden".

 

Ik zet die mogelijkheid dus al bij op mijn lijstje voor de volgende Passat (of A4/Superb, ben er nog niet uit) volgend jaar.

Met Kristof voor je heb je wel 30 x knipperen nodig. Helemaal als binnenkort maar 70 gereden mag worden in BE????
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden