Ga naar inhoud

Ervaring orthopedische stoel


Fopperr

Aanbevolen berichten

Na een aanrijding van achteren augustus 2015 heb ik nog steeds nek- en rugklachten.

 

Nu heb ik na een lange rit een pijnlijke rug. Voorheen had ik dit niet.

 

Bestaan er ook orthopedische stoelen welke bij het originele interieur passen? Of een interieur met veel meer instelmogelijkheden? Ik heb nu een standaard CL interieur met instelbare lendesteun. Verder weinig instelmogelijkheden.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

memory stoelen zijn iets meer instelbaar. zitting is aan de voor en de achterkant in hoogte (separaat) instelbaar

zo'n interieur wat hier ook voor een sedan tekoop is

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daarom zoek ik eerst even uit wat er binnen de stal van vw passat te leveren is.

 

Denk dat een stoel met memory niet de uitkomst zal bieden. Misschien wel een upgrade naar een luxer interieur omdat de stoelen dan van hogere kwaliteit zijn? Ik vond het verschil tussen het Trendline en Highline interieur ook redelijk groot en heb nooit uit een zere rug gehad met het highline interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik vond het verschil tussen het Trendline en Highline interieur ook redelijk groot en heb nooit uit een zere rug gehad met het highline interieur.

 

Trendline interieur was (wat mij betreft) een RAMP! als mager ventje had ik dus echt NUL zijdelingse steun, de sportline/highline interieur die ik had/heb, zijn op dat vlak iig al 'n super verbetering :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto is in de basis een Trendline. Die stoelen zijn echt zwaar ruk. Sorry, maar heb er geen ander woord voor.

 

Upgrade gedaan naar Sportline interieur en dat is echt een super verbetering. Ver boven verwachting.

 

Volgens mij woon jij in Duitsland, toevallig tegen Drenthe aan? Ik heb hier namelijk een Recaro staan die ik jaren terug voor mijn rugklachten heb gebruikt. Je mag hem wel eens komen proefzitten als je daar belang bij hebt. Zal niet matchen met je interieur, maar ja. Niet helemaal te vergelijken met een Scheel, maar mag weg voor weinig.

 

Voor definitief monteren heb je een verloop frame nodig. En je gaat de airbag missen in de stoel (hopenlijk niet, maar toch ;) ).

aangepast door 7700
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto is in de basis een Trendline. Die stoelen zijn echt zwaar ruk. Sorry, maar heb er geen ander woord voor.

 

Upgrade gedaan naar Sportline interieur en dat is echt een super verbetering. Ver boven verwachting.

zelfde ervaring hier (naderhand highline stoelen geplaatst, maar dat zijn in wezen dezelfde stoelen... alleen leer/alcantara ipv stof)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden