Ga naar inhoud
  • 0

Parkeerlichten US Style


roelh

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  1. [09-Boordnet]
  2. [security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in:  31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 09]  'Lichten O BLK VL B36-lichtfunctie D 0'  knipperlicht links-voor
  6. Waarde aanpassen op 'stadslicht algemeen'
  7. [Kanaal 10]  'Lichten O BLK VL B36-lichtfunctie CD 0'  knipperlicht links-voor
  8. Waarde naar wens aanpassen  dim-graag in procenten, advies: 30%
  9. [Kanaal 09]  'Lichten 1BLK VRB20-lichtfunctie D 1'  knipperlicht rechts-voor
  10. Waarde aanpassen op 'stadslicht algemeen'
  11. [Kanaal 10]  'Lichten 1BLK VRB20-lichtfunctie CD 1'  knipperlicht rechts-voor
  12. Waarde naar wens aanpassen  dim-graag in procenten, advies: 30%

De knipperlichten moeten bij het knipperen de dim-graad opheffen, daarom ook nog het volgende:

  1. [Kanaal 12]  'Lichten0BLK VL B36-Lichtfunctie E 0'
  2. Waarde aanpassen naar 'Knipperen links donkere fase'
  3. [Kanaal 15]  'Lichten0BLK VL B36-Dimming Direction EF 0'
  4. Waarde aanpassen naar 'minimaliseren'
  5. [Kanaal 12]  'Lichten1BLK VRB20-Lichtfunctie E 1'
  6. Waarde aanpassen naar 'Knipperen rechts donkere fase'
  7. [Kanaal 15]  'Lichten1BLK VRB20-Dimming Direction EF 1'
  8. Waarde aanpassen naar 'minimaliseren'

 

Heb je deze wel?

 Bron: Ook Gerrit Speek who else

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

long coding werk in ieder geval niet bij jou staan die bytes leeg.

Moet via adaption-10 en dan de kanalen op zoeken. Weet ik alleen ook niet bij de nieuwste passat, ik poste het van mijn octavia.

Als je een originele kabel hebt kun je ross tech een mailtje sturen en de code vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou de adaption alleen met een originele kabel doen. Bij het veranderen van de bytes en bits kan het ook fout gaan maar dan ben je met een dagje stoeien weer op orde. Bij het aanpassen van de kanalen heb je geen overzicht waar de kanalen op ingesteld staan, je moet ze een voor een af. Het zijn er ontzettend veel, als je geluk hebt en een identieke auto kun je alles weer goed krijgen anders is het geen doen. Vraag Micky maar even hoeveel werk het is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lukt niet met VCDS bij een B7.

 

Alle codes voor het boordnet op de site van GS zijn voor een 3C B6, B7 heeft een BCM en een totaal andere codering.

Lichten hercoderen is een hachelijke zaak bij een B7, en voor men het weet staat men terug bij de dealer om de (originele) code online te laten inlezen om de boel terug werkend te krijgen.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lukt niet met VCDS bij een B7.

 

Alle codes voor het boordnet op de site van GS zijn voor een 3C B6, B7 heeft een BCM en een totaal andere codering.

Lichten hercoderen is een hachelijke zaak bij een B7, en voor men het weet staat men terug bij de dealer om de (originele) code online te laten inlezen om de boel terug werkend te krijgen.

 

grtz, dre

Dank voor het heldere antwoord. Jammer dat zoiets niet kan.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zondag voor mijn broertje zijn nieuwe octavia de bochtenverlichting aangezet + teardrop wipe. Wat een gedoe zeg, kijkt op bovenstaande procedure.

 

Ik ben er al wel achter, als mijn huidige B6 op is of plat gaat, dan haal ik mij gewoon weer een B6 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En hier zie ik ook nog een manier dat ik denk van... heej.. Kan/kunnen ik/wij dit ook?

https://www.youtube.com/watch?v=X29-LkZ-66I

Het gaat hier om een Boordnet en geen BCM. Dit is gewoon de "oude" code voor US knippers....

 

Denk erom wanneer je een B7 in US mode zoe zetten dat je dan geen oranje maar rode knippers achteraan hebt, dat je geen mistlamp hebt, dat je een fout krijgt omdat er geen SML is... En waarschijnliojk nog wel meer.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat hier om een Boordnet en geen BCM. Dit is gewoon de "oude" code voor US knippers....

 

Denk erom wanneer je een B7 in US mode zoe zetten dat je dan geen oranje maar rode knippers achteraan hebt, dat je geen mistlamp hebt, dat je een fout krijgt omdat er geen SML is... En waarschijnliojk nog wel meer.

 

grtz, dre

'Vind ik niet leuk'

Accepteren dat het niet gaat werken. Sunt maar helaas. Thanks.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden