Ga naar inhoud

Passat CC 1.8 Diffuser inbouw van R36


Sheru

Aanbevolen berichten

Mensen,

 

Ik heb een vraag omtrent het ombouwen van mijn uitlaatsysteem.

Momenteel ben ik in het in bezit van een Passat CC waar 2 uitladen aan de linkerkant zichtbaar zijn, deze wil ik echter het zelfde look geven als een R36 dus 1 uitlaat pijp links en de ander aan de rechterkant.

Gelukkig zijn hier misschien wat mensen die mijn volgende vraag kunnen beantwoorden '' jullie raden het misschien al '' :wohow:

 

Is het mogelijk, om een diffuser van een R36 op een normale CC te plaatsen, zodat ik dan de 2 uitladen kan splitsen?

 

 

 

post-23426-0-25811200-1463060953_thumb.jpg

post-23426-0-19418000-1463061009_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik wel gekozen voor de oem eind demper van de passat CC V6. (zit wel wat aanpas werk aan)

Ik weet alleen niet of bij jou de reserve wiel bak moet worden aangepast.

post-14685-0-36506900-1463119728_thumb.jpg

aangepast door ATS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens aan, Oké duidelijk verhaal

ik ben net langs de dealer geweest, heb net een diffuser van een CC R36 besteld ben benieuwd of het de juiste is...

Natuurlijk wist ik de product code niet en dealer ook niet, hebben wij maar gekeken naar een kenteken van een CC R36 en gebaseerd daarop hebben wij de diffuser besteld

aangepast door Sheru
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je een originele uitlaat wil plaatsen zal je ook je reservewielbak moeten vervangen vermoed ik. Dat is alleszins zo bij de "gewone" 3C. Je moet dan een reservewielbak van een 4-motion hebben. De uitlaat gaat gewoon niet langs de standaard reservewielbak.

 

En je hebt dan ook aangepaste hitteschilden nodig. De originele linkse passen niet echt (zijn wel te gebruiken mits wat delen weg te knippen, maar originele hitteschilden maken het wel professioneler uitzien. Recht heb je natuurlijk ook hitteschilden nodig.

 

De uitlaat zal je ook moeten aanpassen, want die zal ook wel van een 4-motion zijn?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn slechts twee nummers te vinden in de parts cataloog... eentje voor wagens met trekhaak en zonder. Over R-line of R36 wordt er niet gesproken. Mogelijk dezelfde diffuser als op een "gewone" CC

De 4-motion heeft een dubbele uitlaat, dus bij deze :

 

post-13946-0-05494600-1463232953_thumb.jpg

 

Het nummer is ook te vinden op de site waar je één van de foto's gevonden hebt...: http://www.passat-cc.ru/forum/viewtopic.php?f=34&t=531&start=180

Hier wordt getoond hoe een opmaat gemaakte uitlaat gemonteerd is. De reservewielbak lijkt hier nog origineel te zijn, er is dan ook te zien hoe weinig plaats er is.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Sheru

Ik heb je bericht aangepast omdat onderdelen aanbieden in de daarvoor bestemde topic aangeboden dienen te worden. Om daar aan te mogen bieden moet je of minimaal 100 nuttige berichten hebven geplaatst, of full member zijn ,of een verkoop tegoed aan te schaffen.

Oke Barry duidelijk, Dankjewel! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er beter uit, maar ikzelf vind de sierstukken net iets te groot.

Klopt, wou een beetje opvallen haha, kon ze nog groter kiezen maar dat was te overdreven

opzich als je ze ziet staan, in het echt valt het wel mee :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden