Ga naar inhoud
  • 0

225 40 18


jony

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tenzij je een hele goede levensverzekering hebt zou ik doorrijden.

ik denk dat je het andersom bedoelt?

 

zoiets is natuurlijk balen, maar ik zou het toch ook niet echt durven om hiermee verder te blijven rijden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat ducktape erop dan ? :mrgreen:

gewoon vervangen !! voor die 120-150eur kan je je leven niet op spel zetten (en eventuele inzittenden)

afhankelijk van de hoeveelheid profiel vervang je ze dan best per paar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan de mening delen, maar wat dachten julli hier van. Volgens mij is het pas gevaarlijk als het kanvas/harnas van de band beschadicht is, of je het canvas/ harnas van de band door het rubber heen ziet. Het rubber is de bescherming het canvas/ harnas de vormgever en stevigte van de band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gewoon je vrouw ermee laten rijden.

 

Geintje. Zoals de rest al zei. WEG MET DIE BAND!!!

 

(De vervelende) Schoonmoeder zou nog wel kunnen, maar de vrouw... :rolleyes::P

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan de mening delen, maar wat dachten julli hier van. Volgens mij is het pas gevaarlijk als het kanvas/harnas van de band beschadicht is, of je het canvas/ harnas van de band door het rubber heen ziet. Het rubber is de bescherming het canvas/ harnas de vormgever en stevigte van de band.

Kan me helemaal vinden in je verhaal Jan maar als er zo'n hap uit de band/velg gehaald is door een steen, stoeprand of wat dan ook. Dan is het m.i. goed mogelijk dat het karkas/canvas ook een tik heeft gehad.

Kortom ik zou hem ala minute vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Da's balen, wel apart, dat ze geen 18" hebben :?

16 en 17 Inc zat op voorraad 18 Inc helaas niet Ik heb wel 16 Inc reservewiel misschien is optie om achterin monteren

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

16 en 17 Inc zat op voorraad 18 Inc helaas niet Ik heb wel 16 Inc reservewiel misschien is optie om achterin monteren

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dan zou ik sws reserve wiel achter monteren.

 

Ik weet niet hoelang je nog daar bent maar als je bij oponeo.nl op je vakantie adres laat bezorgen zou dat niet langer als 2 dagen duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben op vakantie in Kroatië en hier 18 Inc bestaat niet kunnen ze wel bestellen maar dan ben ik 10 dagen verder

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Als je op vakantie ben moet je hem zeker vervangen, je ben dan vask ook nog zwaarder beladen, en je weet niet of het karkas van de band beschadigt is.

 

Kan me helemaal vinden in je verhaal Jan maar als er zo'n hap uit de band/velg gehaald is door een steen, stoeprand of wat dan ook. Dan is het m.i. goed mogelijk dat het karkas/canvas ook een tik heeft gehad.

Kortom ik zou hem ala minute vervangen.

Ik zou hem ook vervangen hoor , mede dat je niet zeker weet hoe erg de beschadiging van de band / harnas is. Ik wilde alleen maar laten zien dat je niet altijd zomaar de band moet verwisselen. aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden