Ga naar inhoud
  • 0

Matten set 3bg


rob 1.8turbo

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

In Kampen of Genemuiden zit bedrijf die de originele namaakt voor schappelijke prijs

Ik dacht dat mijn link van Genemuiden was, maar die was van Zevenaar.

https://www.justcarpets.nl/?gclid=Cj0KEQjwmKG5BRDv4YaE5t6oqf0BEiQAwqDNfI8YuMSNYmm5e4tGcSlAB4Vw8w7SkCvpdbdmztGAYS0aAnJH8P8HAQ

Dit is de link uit Genemuiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze ook bij just carpets gekocht. Perfecte pasvorm en zeer goede stevige kwaliteit. Ze hebben zelfs zonder extra kosten te berekenen in de achterste matten ovale gaten gemaakt zodat ik ze vast kan zetten ????

Origineel zijn ze er niet met gaten. Ik ben wel van ronde gaten naar ovalen gegaan. Zitten steviger vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze ook bij just carpets gekocht. Perfecte pasvorm en zeer goede stevige kwaliteit. Ze hebben zelfs zonder extra kosten te berekenen in de achterste matten ovale gaten gemaakt zodat ik ze vast kan zetten

Origineel zijn ze er niet met gaten. Ik ben wel van ronde gaten naar ovalen gegaan. Zitten steviger vast.

 

Even afstoffen dit onderwerp. Ik sta op het punt nieuwe automatten te kopen maar twijfel of ik zal overstappen op matten met ovale bevestiging of niet. Zitten de ovale beter vast? Blijven ze langer goed dan de ronde?

 

@@master: jij bent destijds van de ronde naar ovale bevestiging gegaan. Hoe heb je de oude ronde bevestiging van de autovloer verwijderd en de nieuwe er in gezet? Ik zie namelijk geen mogelijkheid ze los te schroeven of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even afstoffen dit onderwerp. Ik sta op het punt nieuwe automatten te kopen maar twijfel of ik zal overstappen op matten met ovale bevestiging of niet. Zitten de ovale beter vast? Blijven ze langer goed dan de ronde?

 

@@master: jij bent destijds van de ronde naar ovale bevestiging gegaan. Hoe heb je de oude ronde bevestiging van de autovloer verwijderd en de nieuwe er in gezet? Ik zie namelijk geen mogelijkheid ze los te schroeven of iets dergelijks.

Ik heb zo ook besteld via hun met de originele bevestiging voor en achter . Achter plaats ik die knoppen nog ...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even afstoffen dit onderwerp. Ik sta op het punt nieuwe automatten te kopen maar twijfel of ik zal overstappen op matten met ovale bevestiging of niet. Zitten de ovale beter vast? Blijven ze langer goed dan de ronde?

 

@@master: jij bent destijds van de ronde naar ovale bevestiging gegaan. Hoe heb je de oude ronde bevestiging van de autovloer verwijderd en de nieuwe er in gezet? Ik zie namelijk geen mogelijkheid ze los te schroeven of iets dergelijks.

Dat klopt heb ik gedaan. De oude kan je van boven het bovenste stuk er af trekken. Zit geklikt. Onder gedeelte moet je je hand onder het tapijt steken en de rest uit nemen. De ovalen kan je boven het tapijt ergens anders in draaien. Hebben een schroef draad dus draait zich zelf in het tapijt. Stelt niks voor. Heb ze een aardig tijdje geleden geplaatst en zitten er nog steeds in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden