Ga naar inhoud
  • 0

Bochtverlichting B8: Halogeen naar LED?


Kiprich

Vraag

Wellicht dat iemand hier al ervaring mee heeft, ik kon niets vinden op het forum.

 

Is er een reden waarom alle verlichting op mijn B8 (Business Edition) LED is, op de bochtenverlichting onderin mijn voorbumper na? Als er geen reden voor is, zou deze dan om te wisselen zijn voor heldere LED-lampjes. Als ik zoek op bochtenverlichting B8, krijg ik alleen complete units te zien, dat lijkt mij toch een beetje veel van het goede?

 

(ik heb in de handleiding wel gevonden hoe ik de lamp kan wisselen, maar niet wel soort lampjes het moeten zijn)

aangepast door Kiprich
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wellicht dat iemand hier al ervaring mee heeft, ik kon niets vinden op het forum.

 

Is er een reden waarom alle verlichting op mijn B8 (Business Edition) LED is, op de bochtenverlichting onderin mijn voorbumper na? Als er geen reden voor is, zou deze dan om te wisselen zijn voor heldere LED-lampjes. Als ik zoek op bochtenverlichting B8, krijg ik alleen complete units te zien, dat lijkt mij toch een beetje veel van het goede?

 

(ik heb in de handleiding wel gevonden hoe ik de lamp kan wisselen, maar niet wel soort lampjes het moeten zijn)

 

Als je de meest uitgebreide koplampen hebt, dan is de bochtenverlichting ook LED, maar zit dan in de koplamp en niet in de bumper, is gewoon een keuze voor zover ik weet, als het goed is, is jouw dagrijlicht 1 rechte streep en niet de gebogen variant met het "U" LEDje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom haal je het niet eventjes los? In de handleiding staat het al voor je beschreven hoe dat moet.

Daarna kwestie van zoeken naar een LED lampje die canbus proof is.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden